Wednesday, November 23, 2016

ဖ်က္သိမ္းခဲ့ေသာ မႏၲေလးဘူတာႀကီး အဝိုင္းပတ္ လမ္းဆံုေနရာတြင္ ယာဥ္သြားလာမႈ အဆင္ေျပေစရန္ ယာယီ ဒစ္ဂ်စ္တယ္မီးပြိဳင့္ တပ္ဆင္ေပးထား

ယာဥ္တုိက္မႈ အႏၲရာယ္ႀကိဳတင္ကာကြယ္ေရးအတြက္ ရည္ရြယ္ကာ ဖ်က္သိမ္းခဲ့ေသာ ၇၈ လမ္းႏွင့္ လမ္း ၃ဝ ဆံုရာရွိ မႏၲေလး ဘူတာႀကီးအဝိုင္းပတ္လမ္းေနရာတြင္ ယာဥ္သြားလာမႈအဆင္ေျပေစရန္ ဒစ္ဂ်စ္တယ္ မီးပြိဳင့္မ်ားကို ယာယီတပ္ဆင္ေပးထားၿပီး လ်ာထားသည့္ Real Time Traffic Light စနစ္သံုး မီးပြိဳင့္မ်ားကို လာမည့္ ၂ဝ၁၇ ခုႏွစ္ မတ္လမွသာ တပ္ဆင္ေပးႏုိင္မည္ျဖစ္ ေၾကာင္း သိရသည္။ ''ယာဥ္ေမာင္းသူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက အဝိုင္းပတ္လမ္းရဲ႕ စည္းကမ္းသေဘာကို နားမလည္ၾကတာရယ္၊ ယာဥ္စီးေရကလည္း တစ္ႏွစ္ထက္တစ္ႏွစ္မ်ားျပားလာတာရယ္တုိ႔ ေၾကာင့္ ယာဥ္တိုက္မႈအႏၲရာယ္ေတြျဖစ္ပြား လာမွာကို စိုးရိမ္လာရတဲ့အတြက္ ႏွစ္ေပါင္း ၂ဝ ေက်ာ္သက္တမ္းရွိၿပီျဖစ္တဲ့ ဘူတာႀကီးအဝိုင္းပတ္ကို ဖ်က္သိမ္းခဲ့ရတာျဖစ္ပါတယ္။ အဆင့္ျမင့္ Real Time Traffic Light စနစ္သံုး မီးပြိဳင့္ ေတြတပ္ဆင္ဖို႔ အတြက္က အေျခခံဆက္စပ္ေနတဲ့လုပ္ငန္းေတြကို ဆက္ လက္ေဆာင္ရြက္ရဦးမွာျဖစ္ပါတယ္။
အခုခ်က္ခ်င္းတပ္ဆင္ဖို႔မျဖစ္ႏုိင္တာ ေၾကာင့္ ေလာေလာဆယ္မွာ ယာဥ္ ေမာင္းေတြ စနစ္တက်ေမာင္းႏွင္သြား လာႏုိင္ဖို႔ အတြက္ ႏိုဝင္ဘာ ၁၉ ရက္ကေနစတင္ၿပီး ယာယီဒစ္ဂ်စ္တယ္ မီးပြိဳင့္ေတြကို တပ္ဆင္ေပးထားသလို လမ္းတံတားဌာနကေနရပ္မ်ဥ္း၊ ယာဥ္ ေၾကာခြဲမ်ဥ္းေတြကို ေရးဆြဲေပးထားၿပီး ျဖစ္ပါတယ္။
ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈ မရွိ ေစေရးအတြက္ ယာဥ္ေၾကာရွင္းလင္းတဲ့ ညပိုင္းအခ်ိန္မွသာ လုပ္ငန္းေတြကို ဦးစားေပးေဆာင္ရြက္သြားမွာျဖစ္ၿပီး အာ႐ံုခံကိရိယာစနစ္သံုး အဆင့္ျမင့္မီးပြိဳင့္ေတြတပ္ဆင္ၿပီးသြားရင္ေတာ့ ဘူတာႀကီးေရွ႕မွာ အခုထက္ပိုၿပီး ယာဥ္ေတြ သြားလာရာမွာလြယ္ကူ အဆင္ေျပသြားမွာျဖစ္ပါတယ္''ဟု မႏၲေလးၿမိဳ႕ေတာ္စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီမွ တြဲဖက္အတြင္းေရးမွဴး ဦးသက္ႏုိင္ထြန္းက ႏိုဝင္ဘာ ၂ဝ ရက္တြင္ ေျပာၾကားသည္။ မႏၲေလးၿမိဳ႕တြင္း မီးပြိဳင့္အေရအတြက္ စုစုေပါင္း ၆၈ ခု ရွိရာ ယင္းတို႔အနက္ မီးပြိဳင့္ ၁၁ ခုတြင္ Real Time Traffic Light စနစ္သို႔ အဆင့္ ျမႇင့္တင္ေဆာင္ရြက္ၿပီးျဖစ္ရာ ယာဥ္ ေၾကာ က်ပ္တည္းမႈေပၚမူတည္၍ မီးပြိဳင့္မ်ားကို Control Room မွတစ္ဆင့္ထိန္းခ်ဴပ္ေစခိုင္းေပးႏုိင္ေၾကာင္း၊ ယခုဘ႑ာေရးႏွစ္အတြင္း အဓိကအခ်က္အခ်ာက်သည့္ မီးပြိဳင့္ ၁ဝ ခုကို ဆက္လက္အဆင့္ျမႇင့္တင္ႏုိင္ရန္ ေငြ က်ပ္ သိန္းေပါင္း ၁၁ဝဝဝ သံုးစြဲ သြားရန္လ်ာထားသည္။
KSA

No comments:

Post a Comment