Thursday, November 24, 2016

တန္ေၾကးနည္း ဇိမ္ခံ SUV အျဖစ္ လူႀကိဳက္မ်ားလာတဲ့ 2017 Toyota Highlander

ေမာ္ဒယ္သစ္ မိတ္ဆက္တဲ့ အထဲမွာ အခု Highlander ကို စိတ္ဝင္စားသူ၊ ေလ့လာသူက လက္ရွိ လူႀကိဳက္မ်ား ေမာ္ဒယ္က RAV-4 ထက္ေတာင္မွ သာေနပါေသးတယ္။ အခုေမာ္ဒယ္ကို လူစိတ္ဝင္စားမွု မ်ားလာေစတဲ့ အခ်က္ကလည္း ႐ုပ္ထြက္ပိုင္းမွာ အသစ္ ျပင္ဆင္လာတာေၾကာင့္ လို႔လည္း ဆိုနိုင္ပါတယ္။ သိသာေပၚလြင္တဲ့ ႐ုပ္ထြက္မ်ိဳး ျဖစ္ေအာင္ ဖန္တီးလာနိုင္တာ ေတြ႕ရၿပီး ေဈးလည္း သိပ္မတက္သြားပါဘူး။ ေနာက္တခ်က္ကေတာ့ ဥေရာပမွာ လူႀကိဳက္မ်ားေနၿပီး ေနာက္ပိုင္း အေမရိကနဲ႔ အာရွမွပါ စိတ္ဝင္စားလာတဲ့ ဂီယာခ်က္ ၈ ခ်က္ကို Auto စနစ္နဲ႔ ေမာင္းႏွင္လာနိုင္တာပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ Toyota ထုတ္ ေမာ္ဒယ္ေတြထဲမွာေတာ့ အခုလို ဂီယာခ်က္ မ်ားမ်ားနဲ႔ သြားမယ့္ ေမာ္ဒယ္က လက္ခ်ိဳးေရလို႔ ရနိုင္ပါတယ္။



ေနာက္ၿပီးေတာ့ အင္ဂ်င္စနစ္ကိုလည္း အဆင့္ျမႇင့္လာတာေတြ႕ရပါတယ္။ V6 အင္ဂ်င္ဟာ အရင္ႏွစ္ကထက္ ပိုၿပီး စြမ္းအင္ ထုတ္လုပ္မွု ပိုေကာင္းလာတာ ေတြ႕နိုင္ပါတယ္။ ၿပီးေတာ့ ေမာ္ဒယ္ခြဲတခု ထပ္မံ တိုးျမႇင့္ထုတ္လုပ္လာၿပီး ေဈးႏွုန္း အမ်ိဳးမ်ိဳး၊ ေရြးခ်ယ္နိုင္စရာ အျပင္အဆင္ အမ်ိဳးမ်ိဳးနဲ႔ ေဈးကြက္မွာ ဝယ္လက္ စိတ္ႀကိဳက္ျဖစ္ေအာင္ ျပင္ဆင္လာတာလည္း ျဖစ္ပါတယ္။

ေနာက္ဆုံးအေနနဲ႔ ေမာ္ဒယ္သစ္ကို အားျဖည့္လာမွုကေတာ့ လုံျခဳံစိတ္ခ်ရမွု အပိုင္းပါ။ နည္းပညာပိုင္း အဆင့္ျမႇင့္လိုက္တာ ေတြ႕ရသလို ယာဥ္ေပၚပါ ခရီးသည္ေတြရဲ့ လုံျခဳံစိတ္ခ်ရမွုကို စစ္ေဆးခ်က္မွာ ထိပ္တန္းရလဒ္ကို ပိုင္ဆိုင္လာပါတယ္။

ေမာ္ဒယ္ရဲ့ အားသာခ်က္တခ်ိဳ႕ကို ေကာက္ႏုတ္ျပရမယ္ဆိုရင္ အတြင္းခန္း အျပင္အဆင္က ဇိမ္ခံ စစ္စစ္ အေနအထား ျဖစ္လာတယ္။ တပ္ဆင္ နည္းပညာေတြ ျမင့္လာတယ္၊ ေမာင္းႏွင္ရမွု အပိုင္းမွာ အျမန္ႏွုန္း ျမႇင့္တင္ေမာင္းႏွင္ရမွု စိတ္ႀကိဳက္ ျဖစ္လာေစတယ္၊ သြက္လာတယ္၊ အ႐ုန္းပိုေကာင္းလာတယ္။ V6 အင္ဂ်င္စနစ္က ဆီစားႏွုန္းေရာ စြမ္းေဆာင္ရည္ အရပါ ေရြးခ်ယ္ဖို႔ အေကာင္းဆုံး အေနအထား ျဖစ္လာတယ္။

တတိယထိ္ုင္ခုံတန္း ထည့္သြင္း တည္ေဆာက္ထားၿပီး ခရီးသည္ ၈ ေယာက္အထိ္ေအာင္ လိုက္ပါ စီးနင္းလာေစနိုင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ တဖက္က အားနည္းခ်က္ကို ၾကည့္မယ္ဆိုရင္ ေလးလုံးထိုး အင္ဂ်င္စနစ္နဲ႔လည္း ရနိုင္တာ မွန္ေပမယ့္ ကားကို ပိုၿပီး ေလးေစသလိုပါ။ ေမာင္းႏွင္ရခ်ိန္မွာလည္း စိတ္ႀကိဳက္ မျဖစ္ေစခ်င္သလို အ႐ုန္းလည္း အားနည္းပါတယ္။ တတိယထိ္ုင္ခုံတန္းက ေခါက္သိမ္းသည့္တိုင္ေအာင္ ေနာက္ဖက္ ဝန္တင္ခန္းကို က်ယ္ဝန္းေအာင္ မျပင္နိုင္လို႔ ထိုင္ခုံေနရာယူမွု မ်ားတယ္လို႔ ျမင္မိပါတယ္။

အင္ဂ်င္စနစ္မွာ ၂.၇ လီတာသုံး အႀကီးစား ပုံမွန္ ေလးလုံးထိုး အင္ဂ်င္နဲ႔လည္း ရနိုင္ေပမယ့္ စိတ္ႀကိဳက္ မျဖစ္လို႔ မေျပာေတာပါဘူး။ အဆင့္ျမႇင့္လာတဲ့ ၃.၅ လီတာသုံး V6 အင္ဂ်င္ကေတာ့ ႐ုန္းအား ၂၄၈ ေပါင္-ေပ ရွိၿပီးေတာ့ စြမ္းအင္ ထြက္ရွိမွု ျမင္းေကာင္ေရ ၂၇၀ အား ရွိပါတယ္။
ဆီစားႏွုန္း နည္းနည္းနဲ႔ လိုခ်င္ရင္ေတာ့ ေရွ႕ဘီးယက္စနစ္နဲ႔ ေမာ္ဒယ္ကို ေရြးခ်ယ္နိုင္သလို စြမ္းေဆာင္ရည္ ေကာင္းေကာင္းနဲ႔ လိုခ်င္ရင္ေတာ့ ေလးဘီးယက္စနစ္နဲ႔ ရနိုင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဆီစားႏွုန္းကေတာ့ ဆီတဂါလံကို ပ်မ္းမၽွ ၂၂ မိုင္ စီးနင္းနိုင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။  လင္းထက္(IA)

No comments:

Post a Comment