Monday, November 21, 2016

Toyota ရဲ့ Proace Verso

ျပည္တြင္းမွာ Alphad နဲ႔ Hiace လို ေမာ္ဒယ္ေတြကို လက္ခံစီးနင္းေနတဲ့ အေနအထားမွာ ဇိမ္ခံအျဖစ္နဲ႔ ထုတ္လုပ္လာတဲ့ အခု ေမာ္ဒယ္မ်ိဳးကလည္း စိတ္ဝင္စားစရာပါ။ ဥေရာပ ေဈးကြက္အတြက္ အဓိက ရည္ရြယ္ၿပီး ထုတ္လုပ္ထားတာ ျဖစ္ေပမယ့္ ေဈးကြက္ အေနအထားမွာေတာ့ နိုင္ငံတကာကိုလည္း ေရာက္လာမွာပါ။ေ မာ္ဒယ္ရဲ့ အားသာခ်က္ နည္းနည္းေလာက္ ၾကည့္မယ္ ဆိုရင္ ဆီစားႏွုန္း ခ်ိဳသာမွုက အဓိကက်ပါတယ္။ Van အေျခခံ MPV တစ္စီး အေနနဲ႔ အင္ဂ်င္ အလတ္တန္းစား တပ္ဆင္ထားတဲ့ အေနအထားမွာ အရမ္းမႀကီးေပမယ့္ ဆီစားႏွုန္းခ်ိဳသာမွ ခံသာနိုင္မွာ ျဖစ္လို႔ ဆီစားႏွုန္း အထူးခ်ိဳသာေအာင္ ဖန္တီးထားတာ တခုက သေဘာက်စရာပါ။ ေနာက္ၿပီး အတြင္းခန္း အထူးက်ယ္ဝန္းတာလည္း ေတြ႕ရပါတယ္။ မိသားစုသုံး အတြက္ေရာ ဇိမ္ခံအျဖစ္နဲ႔ပါ သုံးနိုင္ဖို႔ အဆင္ေျပသလို ယာဥ္ေပၚပါ ခရီးသည္ေတြရဲ့ လုံျခဳံစိတ္ခ်ရမွုကလည္း ထိပ္တန္းအဆင့္မွာ ရွိေနတာေတြက Verso ရဲ့ အားသာခ်က္ေတြ ျဖစ္ပါတယ္။



ေမာ္ဒယ္ရဲ့ အားနည္းခ်က္ကို တခ်က္ ေလ့လာမယ္ ဆိုရင္ေတာ့ ေဈးႏွုန္း ျမင့္မားေနမွုက အႀကီးဆုံး အားနည္းခ်က္ ျဖစ္လာမွာပါ။ တန္ေၾကးခ်ိဳသာမွလည္း လူတိုင္း လက္လွမ္းမီနိုင္မွာ ျဖစ္ေပမယ့္ Verso က ေဈးျမင့္ပါတယ္။ ေနာက္တခ်က္က လက္ကိုင္ပိုင္း သိပ္မႀကိဳက္ခ်င္ပါဘူး။ သြက္လက္မွု၊ တိက်မွု ရွိတာ မွန္ေပမယ့္ စိတ္တိုင္းက်တဲ့ အေနအထား မဟုတ္ပါဘူး။ ေနာက္ဆုံး တခ်က္ကေတာ့ Manual စနစ္နဲ႔ ေမာ္ဒယ္ေတြက ေမာင္းႏွင္လို႔ စိတ္ႀကိဳက္ မျဖစ္တာပါပဲ။

ခရီးသည္ ၈ ေယာက္ထိေအာင္ လိုက္ပါ စီးနင္းနိုင္မယ့္ ေမာ္ဒယ္ေတြထဲမွာေတာ့ Verso က အေကာင္းဆုံးလို႔ ဆိုနိုင္မယ့္ အေနအထားပါ။ အတြင္းခန္း အျပင္အဆင္၊ နည္းပညာ၊ အရည္အေသြး၊ အားလုံး ေကာင္းပါတယ္။ အင္ဂ်င္ပိုင္းကို ရမွတ္ေပးရမယ္ ဆိုရင္ေတာ့ ၾကယ္ငါးပြင့္မွာ သုံးပြင့္ ေပးခ်င္ပါတယ္။ ဆီစားႏွုန္း ခ်ိဳသာေအာင္ ရည္ရြယ္ၿပီးေတာ့ ျမင္းေကာင္ေရ ၁၁၄ ေကာင္အားထြက္ ၁.၆ လီတာသုံး ဒီဇယ္အင္ဂ်င္နဲ႔လည္း ထုတ္လုပ္ထားသလို ျမင္းေကာင္ေရ ၁၇၄ ေကာင္အားထြက္ ၂.ဝ လီတာသုံး အင္ဂ်င္နဲ႔လည္း ရနိုင္ပါတယ္။

Auto နဲ႔လည္း ရနိုင္သလို Manual နဲ႔လည္း လာၿပီး ဂီယာခ်က္ ၆ ခ်က္ သုံးနိုင္မွာပါ။ တနာရီ မိုင္ ၆၀ ႏွုန္းကို ၁၀.၁ စကၠန္႔နဲ႔ ေရာက္နိုင္မွာပါ။ ဆီစားႏွုန္း အပိုင္းကေတာ့ စိတ္ႀကိဳက္ျဖစ္ၿပီး ၂.ဝ လီတာသုံး အင္ဂ်င္က ပ်မ္းမၽွ မိုင္ ၅၀ ေလာက္ စီးနင္းနိုင္မွာ ျဖစ္ၿပီး ၁.၆ လီတာသုံး ေမာ္ဒယ္ကေတာ့ ၅၅ မိုင္ နီးပါးထိေအာင္ စီးနင္းနိုင္မွာပါ။

အတြင္းခန္း၊ နည္းပညာ ထည့္သြင္းထားမွုနဲ႔ ဒီဇိုင္းေတြကေတာ့ ၾကယ္သုံးပြင့္ခြဲ ေလာက္ပဲ ေပးရမွာပါ။ ဒီဇိုင္းက ရိုးရွင္းလြန္းပါတယ္။ တပ္ဆင္ အသုံးျပဳပစၥည္းေတြ အရည္အေသြးျမင့္ေပမယ့္ ဒီဇိုင္းရိုးလို႔ ျဖစ္ပါတယ္။ ၇ လက္မ Pro-Touch စနစ္နဲ႔ Control အထိုင္ကို ထည့္ထားပါတယ္။ သူက ၿဂိဳဟ္တု အေျချပဳ ေျမပုံစနစ္ေတြကေန ေဖ်ာ္ေျဖေရး စနစ္ေတြ အားလုံးကို လက္ခံျပသေပးနိုင္မွာလည္း ျဖစ္ပါတယ္။

သက္ေသာင့္သက္သာ ရွိမွုနဲ႔ အတူ လိုက္ပါစီးနင္းရမွု ေကာင္းမြန္ျခင္း၊ လုံျခဳံ စိတ္ခ်ရမွုေတြကေတာ့ အေကာင္းဆုံးျဖစ္လို႔ ၾကယ္ေလးပြင့္ခြဲ ထိေအာင္ ေပးခ်င္ပါတယ္။ ကားက ၄.၆ မီတာရွည္လ်ားၿပီး ၿပိဳင္ဖက္ SEAT Amhambra နဲ႔ VW Caravelle ေမာ္ဒယ္ေတြထက္ တိုပါေသးတယ္။ ဒါက ၿမိဳ႕တြင္းသုံးအတြက္ အဆင္ေျပေစမွာလည္း ျဖစ္လို႔ စိတ္ႀကိဳက္ ျဖစ္မိပါတယ္။ ေနာက္ဖက္ ဝန္တင္ခန္းကေတာ့ အနည္းဆုံး ၂၂၄ လီတာကေန အမ်ားဆုံး ၉၇၇ လီတာထိေအာင္ ေမာ္ဒယ္ခြဲအေပၚ မူတည္ၿပီး ဆံ့ဝင္မွာလည္း ျဖစ္ပါတယ္။

No comments:

Post a Comment