Thursday, November 17, 2016

တန္ေၾကးသင့္ ဇိမ္ခံ ေမာ္ဒယ္ Toyota Vanguard

RAV-4 နဲ႔ Harrier လို ေမာ္ဒယ္ေတြကို တန္ေၾကးသင့္ ဇိမ္ခံအျဖစ္နဲ႔ စီးနင္းေနၾကတဲ့ ျပည္တြင္း အေနအထားမွာ ေနာက္ထပ္ ေမာ္ဒယ္သစ္ တမ်ိဳးကလည္း ေရြးခ်ယ္နိုင္စရာ ရွိေနပါတယ္။ သူကေတာ့ ေမာ္ဒယ္နိမ့္ အေနနဲ႔ ေဈးကြက္ အဝင္မ်ားတာ မွန္ေပမယ့္ ဒီေလာက္ႀကီး နိမ့္လွတယ္ေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး။ တန္ေၾကးနည္း Kluger လို ေမာ္ဒယ္ထက္လည္း အျပင္အဆင္၊ အရည္အေသြး သာမယ္၊ ေမာ္ဒယ္လည္းျမင့္မယ္၊ ေဈးေတာ့ နည္းနည္းပိုမယ္ေပါ့။ ဒါေပမယ့္ ဇိမ္ခံ အျဖစ္နဲ႔ သုံးနိုင္ေလာက္ေအာင္ အရည္အေသြး ျပသနိုင္တယ္၊ အေရာင္ ေရြးခ်ယ္နိုင္မွုလည္းရွိမယ္၊ Kluger ေတြရဲ့ အားနည္းခ်က္ တခုျဖစ္တဲ့ တခ်ိဳ႕ ေမာ္ဒယ္ခြဲေတြမွာ ေဆးသား အက်ျမန္ခ်င္တဲ့ အားနည္းခ်က္ကို Vanguard မွာ မေတြ႕ရဘူး။ ႐ုပ္ထြက္က Prado လို ဖန္တီးထားေပမယ့္ ကိုယ္ထည္ အရြယ္အစားေၾကာင့္ အင္ဂ်င္လည္း ေသးသြားၿပီး စြမ္းေဆာင္ရည္ သင့္သင့္နဲ႔ ဆီစား ေတာ္ေတာ္ေလး ခ်ိဳသြားတာလည္း ေတြ႕ရပါတယ္။



အင္ဂ်င္ပိုင္းမွာေတာ့ ၂.၄ လီတာသုံး အင္ဂ်င္ကို ထိုင္ထားပါတယ္။ ဒီအင္ဂ်င္က ၿမိဳ႕တြင္းသုံးအတြက္ေရာ ခရီးေဝး ေမာင္းႏွင္မွု အတြက္ပါ အေနေတာ္ ျဖစ္ေစပါတယ္။ SUV တစီးအတြက္ အေကာင္းဆုံး အင္ဂ်င္ အရြယ္ပါပဲ။ ဒါေပမယ့္ ၃.ဝ လီတာသုံးနဲ႔ အထက္ အင္ဂ်င္တပ္ ေမာ္ဒယ္ေတြရဲ့ စြမ္းေဆာင္ရည္လိုမ်ိဳး ခရီးတဆက္တည္း မိုင္ ၁၅၀ ေက်ာ္ ပုံမွန္ ေမာင္းႏွင္နိုင္မွုေလာက္ကိုေတာ့ မေမာင္းသင့္ပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ လူအမ်ားစုကလည္း မိုင္ ၁၅၀ ေက်ာ္ တဆက္တည္း မေမာင္းၾကဘူးလို႔ ထင္ပါတယ္။

ေမာင္းႏွင္သူ ကိုယ္တိုင္ အနားယူၿပီး ေမာင္းႏွင္ၾကတာေၾကာင့္ အင္ဂ်င္အရြယ္ႀကီးေနလို႔ ဆီစားပိုမ်ားမွာထက္ စာရင္ အခုအေနေတာ္ အင္ဂ်င္စနစ္က ပိုၿပီး သေဘာက်စရာပါ။ ဒီအင္ဂ်င္ အရြယ္က ခရီးတဆက္တည္း မိုင္ ၁၂၀ ေမာင္းႏွင္နိုင္မွုကို Air-Con ဖြင့္ၿပီး ပုုံမွန္အတိုင္း ေမာင္းႏွင္နိုင္ေလာက္ေအာင္ ေကာင္းပါတယ္။

ေမာင္းႏွင္ၿပီး ကီလို နည္းနည္းနဲ႔ ရနိုင္တဲ့ တခ်က္ကလည္း Vanguard ရဲ့ အားသာခ်က္ တစ္ခ်က္ပါပဲ။ Auto စနစ္က ဂီယာခ်က္ ေျပာင္းလဲ ေမာင္းႏွင္ရမွု ျငင္သာတာ ေတြ႕ရပါတယ္။ ေနာက္ၿပီး Vanguard ကို အျမန္ႏွုန္း ျမႇင့္တင္ ေမာင္းႏွင္နိုင္မွု အားေကာင္းေအာင္ ဖန္တီးထားတာ တခ်က္လည္း ေတြ႕ရပါတယ္။ ျပည္တြင္းမွာေတာ့ တနာရီ မိုင္ ၆၀ ႏွုန္းကို အခ်ိန္ ၈ စကၠန္႔ေက်ာ္ေလာက္နဲ႔ ေရာက္ေအာင္ ေမာင္းႏွင္နိုင္ပါလိမ့္မယ္။ ဒါေပမယ့္ အခုႏွုန္းက တန္းတူ ေမာ္ဒယ္ေတြထက္ ပိုေကာင္းတဲ့ စြမ္းေဆာင္ရည္လည္း ျဖစ္ပါတယ္။

Gasoline အင္ဂ်င္စနစ္ ျဖစ္ၿပီး Smart Key နဲ႔ ဖန္တီးထားပါတယ္။ အတြင္းခန္းမွာ သားေရ ဦးစားေပး ပုံစံနဲ႔ ျဖစ္ၿပီး ဇိမ္ခံ အေနနဲ႔ ျပင္ဆင္ထားတာ ေတြ႕ရပါတယ္။ ေနာက္ဖက္ ထိုင္ခုံတန္းက ပိုၿပီး ထိုင္လို႔၊ လိုက္ပါလို႔ ပိုေကာင္းပါတယ္။ TV-DVD လို ေဖ်ာ္ေျဖေရး အပိုင္းေတြ ပါရွိၿပီး အမ်ားစုက Ori ေတြပါ။ ဂ်ပန္စာေတြမ်ားတတ္လို႔ အသားက်ဖို႔ေတာ့ နည္းနည္း အခ်ိန္ေပးရပါလိမ့္မယ္။

ေဈးကြက္မွာေတာ့ ၂၀ဝ၈ ခုႏွစ္ ဝန္းက်င္ထုတ္ Vanguard ေတြကို ေငြေရာင္ အေနအထားနဲ႔ ကီလို ၄ ေသာင္း နီးပါး ေမာင္းႏွင္ၿပီးကို သိန္း ၄၈၀ ေလာက္ အေခၚရွိပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ရန္ကုန္လိုင္စင္ဆိုရင္ တန္ေၾကးသင့္ ျဖစ္လို႔ ေဈးမာသြားနိုင္ၿပီး နယ္လိုင္စင္ဆိုရင္ေတာ့ သိန္း ၂၀ ေလာက္ထိေအာင္ ေဈးဆင္းသြားနိုင္ပါတယ္။

4WD နဲ႔ လာၿပီး အေရာင္ပိုင္းမွာ အျဖဴ၊ အနက္ မဟုတ္တဲ့ တျခား အေရာင္ေတြ ဆိုရင္ ေဈးက အက်ဘက္မွာ ရွိပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ အဲဒီ လူႀကိဳက္မ်ား အေရာင္ေတြက အဝင္နည္းခ်င္သလို ရွားခ်င္ပါတယ္။ အမ်ားဆုံးက ေငြေရာင္ျဖစ္ၿပီး အျခား အေရာင္လည္း အနည္းငယ္ ဝင္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ေနေရာင္ခံမွုနဲ႔ အညစ္ခံမွုေတြအရ ေငြေရာင္ကလည္း စိတ္ႀကိဳက္ေတြ႕စရာပါ။ လိုင္စင္ အေနအထားအေပၚ မူတည္ၿပီး ေဈးအတက္ အက် ရွိနိုင္ၿပီး နယ္လိုင္စင္ကေတာ့ ေဈးေတာ္ေတာ္ဟၿပီး အက်ဘက္မွာ ရွိေနတာပါ။

No comments:

Post a Comment