Friday, December 2, 2016

ဇိမ္ခံ ေမာ္ဒယ္အျဖစ္ သုံးနိုင္မယ့္ Toyota Axio

Toyota Axio ေမာ္ဒယ္က ဇိမ္ခံေမာ္ဒယ္အျဖစ္နဲ႔ပါ သုံးနိုင္ေအာင္ အျပင္အဆင္၊ ဒီဇိုင္း၊ အရည္အေသြး၊ အင္ဂ်င္စြမ္းေဆာင္ရည္နဲ႔ ေဈးႏွုန္းပါ သင့္တင္ေအာင္ ဖန္တီးထုတ္လုပ္ထားတာ ေတြ႕ရပါတယ္။ ေရွ႕ပိုင္းမွာ ေမာ္ဒယ္နိမ့္ Axio ေတြ ေဈးကြက္ အဝင္မ်ားေပမယ့္ ၂၀၁၆ ခုႏွစ္ အကုန္ပိုင္း အေရာက္မွာေတာ့ ေမာ္ဒယ္ႏွစ္ ျမႇင့္ၿပီး တင္သြင္းလာရဖို႔ ရွိေနသလို ေမာ္ဒယ္နိမ့္ေတြ ေဈးသိသိသာသာ က်သြားနိုင္တာေၾကာင့္ ေမာ္ဒယ္ျမင့္ Axio ေတြပဲ အေတြ႕ရမ်ားလာၿပီ ျဖစ္ပါတယ္။ ခရီးသည္ ၅ ေယာက္ထိေအာင္ လိုက္ပါ စီးနင္းနိုင္မွာ ျဖစ္ၿပီး တန္ေၾကးျမင့္ Toyota ရဲ့ ဇိမ္ခံ ေမာ္ဒယ္ Crown ေတြနဲ႔စာရင္ ေဈးခ်ိဳၿပီး အရည္အေသြး သင့္ပါတယ္။ ဇိမ္ခံ ေမာ္ဒယ္စစ္စစ္ေတြကို လက္လွမ္း မမီသူေတြ၊ မသုံးခ်င္သူေတြ အတြက္ စိတ္ဝင္စားစရာ ေမာ္ဒယ္ပါ။



Sport ဆန္တဲ့ ကိုယ္ထည္မ်ိဳးကို ေနာက္ပိုင္းထုတ္ ဆီဒင္ေတြမွာ ထုတ္လုပ္မွု မ်ားလာေပမယ့္ အခု Axio ကေတာ့ Sport ကိုယ္ထည္မ်ိဳး မဟုတ္ပဲ ဇိမ္ခံ ႐ုပ္ထြက္နဲ႔ ကိုယ္ထည္မ်ိဳး ခ်ိဳးဆစ္ထားပါတယ္။ ဒီေတာ့ လူငယ္ႀကိဳက္ဖို႔ နည္းနည္း ခက္ေပမယ့္ ဇိမ္ခံအျဖစ္ေတာ့ အဆင္ေျပေစမွာပါ။

ေနာက္ၿပီး တပ္ဆင္ အင္ဂ်င္ကလည္း ပ်မ္းမၽွ တန္ေၾကးနည္း ဆီဒင္ တစီးအတြက္ ၁.၅ လီတာသုံးနဲ႔ အထက္ တပ္ဆင္ထားသင့္ေပမယ့္ အခုက ၁.၃ လီတာသုံး အင္ဂ်င္အရြယ္နဲ႔ပဲ လာတာ တခုက ၿမိဳ႕တြင္းသုံးအတြက္ ေကာင္းေကာင္း အဆင္ေျပမယ္၊ နယ္ေဝးေတြ ဆိုရင္ေတာ့ အနားေပးခ်ိန္လည္း ပိုသုံးသင့္သလို ခရီးတဆက္တည္း ေမာင္းႏွင္မွုမွာလည္း မိုင္ ၁၀ဝ ထက္ ပိုၿပီး မေမာင္းသင့္ပါဘူး။

Air-Conစိတ္ႀကိဳက္ သုံးနိုင္ဖို႔ နည္းနည္း ခက္ခ်င္ေပမယ့္ ေမာ္ဒယ္ျမင့္၊ အင္ဂ်င္နည္းပညာ ျမင့္ၿပီး အထူးသျဖင့္ အင္ဂ်င္ အေအးခံစနစ္ အပိုင္းမွာ ဖန္တီးမွု ေကာင္းတဲ့ Axio က တန္းတူ အင္ဂ်င္တပ္ ေမာ္ဒယ္ေတြထက္ေတာ့ သာတာ အမွန္ပါ။

အင္ဂ်င္က အျမန္ႏွုန္းျမႇင့္တင္ ေမာင္းႏွင္နိ္ုင္မွု အတြက္လည္း ပုံမွန္ေလာက္ပဲ စြမ္းေဆာင္နိ္ုင္မွာပါ။ Toyota ကေတာ့ ေမာ္ဒယ္ကို အတြင္းခန္း က်ယ္ဝန္းေအာင္ ဦးစားေပး ဖန္တီးထားတာ ေတြ႕ရပါတယ္။ Belta ထက္စာရင္ အတြင္းခန္းက သိသာေလာက္ေအာင္ ပိုက်ယ္တယ္၊ အရည္အေသြးလည္း စိတ္ခ်ရပါတယ္။ Auto စနစ္နဲ႔ျဖစ္ၿပီး Gasoline အင္ဂ်င္ျဖစ္ကာ ညာေမာင္း အဝင္မ်ားပါတယ္။ အတြင္းခန္းမွာေတာ့ ေဖ်ာ္ေျဖေရးအပိုင္းေရာ နည္းပညာပိုင္းပါ အစုံထည့္ထားၿပီး ျဖစ္သလို Ori TV-DVD ေတြနဲ႔ ရနိုင္ပါတယ္။

ျပည္တြင္း ေဈးကြက္မွာေတာ့ အခု ေနာက္ပိုင္း ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ ဝန္းက်င္ထုတ္ Axio ေတြ ေဈးကြက္ဝင္တာ မ်ားပါတယ္။ ေမာင္းႏွင္ၿပီး ကီလိုလည္း ၆ ေသာင္းေက်ာ္ေလာက္ပဲ ရွိၾကပါတယ္။ ေမာ္ဒယ္က ကီလို အပိုင္းနဲ႔ေတာ့ ေဈးသိပ္ မကြာေပမယ့္ ေမာ္ဒယ္ႏွစ္ အနိမ့္ဆုံး ၂၀ဝ၈ ခုႏွစ္ေလာက္ကေန စ ဝင္ေနတဲ့ ေမာ္ဒယ္ႏွစ္နဲ႔ အေရာင္အစြဲႀကီးတဲ့ ဝယ္လက္ေတြေၾကာင့္ ေဈးႏွုန္းကြာဟခ်က္ ျဖစ္လာေစပါတယ္။

ေနာက္ၿပီး Axio ေမာ္ဒယ္နိမ့္ေတြက ၁.၅ လီတာသုံး အင္ဂ်င္တပ္ ေမာ္ဒယ္ေတြနဲ႔လည္း ေဈးကြက္ဝင္တာေၾကာင့္ တခ်ိဳ႕ နယ္ေဝး ခရီးသြားတတ္သူေတြက အဆိုပါ အင္ဂ်င္အရြယ္အႀကီးကို ပိုႀကိဳက္လို႔ ေမာ္ဒယ္နိမ့္ေပမယ့္ ေဈးမာခ်င္တာလည္း ရွိတတ္ပါတယ္။

X Gradeခ်င္း အတူတူ Auction Grade အတူတူခ်င္းကိုေတာင္မွ ကီလိုလည္းမကြာေပမယ့္ အျဖဴေရာင္က သိန္း ၂၀ဝ ကို ေဈးတင္းခံေပမယ့္ ေရႊအိုေရာင္ဆိုရင္ေတာ့ သိန္း ၁၉၀ ကိုပဲ အက်ဘက္မွာ ရွိေနခ်င္တာ ျဖစ္ပါတယ္။ တကယ္လို႔ ကိုယ္က အေရာင္အစြဲမႀကီးသူ ဆိုရင္ေတာ့ ေဈးခ်ိဳခ်ိဳနဲ႔ ရလာနိုင္ေစမယ့္ အခ်က္လည္း ျဖစ္ပါတယ္။ လင္းထက္(IA)

No comments:

Post a Comment