Wednesday, January 11, 2017

အရည္အေသြး စိတ္ခ်ရတဲ့ လက္ေဟာင္း Honda Dream 125

တန္ေၾကးသင့္ထဲကမွ တန္ေၾကးနည္း ျပန္ၿပီး ဆြဲထုတ္ရင္ အင္ဂ်င္ စြမ္းေဆာင္ရည္ ေကာင္းေကာင္းနဲ႔ Honda Dream 125 ကို ေျပာရပါလိမ့္မယ္။ သိန္း ၂၀ ဝန္းက်င္ေလာက္ထိေအာင္ ေဈးေပါက္ခဲ့ၿပီး ေနာက္ပိုင္း Wave နဲ႔ Smash ေတြ လူႀကိဳက္ ပိုမ်ားလာလို႔ ေမာ္ဒယ္က နည္းနည္း အစီးနည္းခ်င္ေပမယ့္ ျပည္တြင္းမွာ အစီးေရ အမ်ားအျပား ရွိေနဆဲပါ။ ဝန္တင္ေဆာင္နိုင္မွု၊ ေရရွည္စိတ္ခ်ရမွု၊ အပိုပစၥည္း ေပါမ်ားမွုနဲ႔ ႐ုပ္ထြက္ပိုင္း ဆြဲေဆာင္မွု ေကာင္းျခင္းေတြက ေမာ္ဒယ္ကို လူႀကိဳက္မ်ားေစတာ ေတြ႕ရပါတယ္။ အထူးသျဖင့္ေတာ့ ဖင္ေထာင္လို႔ ေဒသအေခၚ Wave ေတြထက္ ပိုၿပီး တည္ၿငိမ္တဲ့ ႐ုပ္ထြက္ကို ေတြ႕ရတာပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ အင္ဂ်င္က 4-Stroke ပဲ ျဖစ္ၿပီး အင္ဂ်င္သံ အထူးၿငိမ္ပါတယ္။ ေျပာရရင္ ၂၀ဝ၀ ျပည့္ႏွစ္ ဝန္းက်င္က လူႀကိဳက္မ်ားခဲ့တဲ့ Super Cup ေတြလိုပဲ အင္ဂ်င္သံက မထြက္သေလာက္ပါဘဲ။ တ႐ုတ္ေဈးကြက္ကေန ပုံစံတူ ဝင္ေပမယ့္ အင္ဂ်င္သံမွာတင္ ကြဲျပားတာ သိနိုင္ပါတယ္။



လၽွပ္စစ္စနစ္နဲ႔ အင္ဂ်င္ကို စက္ႏွိုးနိုင္ေပမယ့္ ေမာ္ဒယ္နိမ့္ တခ်ိဳ႕မွာ Start ေပ်ာက္ေနတတ္ပါတယ္၊ ဒီေနရာမွာ သတိျပဳစရာ တခ်က္က Start ေပ်ာက္ ေမာ္ဒယ္ေတြကို Start Motor ထိုင္ၿပီး ျပဳျပင္ထည့္ထားတာေတြ ရွိပါတယ္။ ဒီအတြက္ကေတာ့ Start ခလုတ္နဲ႔ ဝါယာရင္းပိုင္းမွာ ျပန္ဆင္ထားတာလား ဆိုတာ စစ္ၾကည့္ရင္ သိနိုင္ပါတယ္။

ေမာ္ဒယ္က ဂီယာခ်က္ ၄ခ်က္ကို သုံးၿပီး ေမာင္းႏွင္နိုင္မွာပါ၊ ၿပီးေတာ့ Honda အစစ္နဲ႔ တ႐ုတ္ဘီး ကြဲျပားခ်က္မွာ ဂီယာ ပိုင္းကလည္း အထူးတလည္ စကားေျပာပါတယ္။

သိသာတဲ့ အခ်က္ကေတာ့ ဂီယာခ်က္ တခ်က္ကေန တခ်က္ ေျပာင္းလဲေမာင္းႏွင္မွု အပိုင္းမွာ Honda အစစ္က အသံထြက္ ညင္သာတယ္၊ ဂီယာခ်က္ ေပ်ာ့တယ္၊ ေနာက္ဘက္ ဂီယာနင္းတံကို မနင္းရဘဲ ေရွ႕ဘက္ဂီယာကိုပဲ ေျခေထာက္နဲ႔ ေကာ္လိုက္ၿပီး ေျပာင္းလဲ ေမာင္းႏွင္နိုင္ပါတယ္။

တ႐ုတ္ဘီးေတြကေတာ့ ဂီယာခ်က္ ေျပာင္းလဲမွု အသံလည္း ျပင္းသလို အားယူ နင္းခ်ရမွုလည္း ရွိပါတယ္။ ခရီးသည္ ၂ ေယာက္စီး ျဖစ္ေပမယ့္ ခုံတန္း ရွည္လ်ားတာေၾကာင့္ နယ္ေဝး စိတ္ႀကိဳက္ေမာင္းႏွင္နိုင္ပါတယ္။

Dream အမ်ိဳးအစား ျဖစ္လို႔ ဝန္တင္ေဆာင္နိုင္မွု၊ လမ္းၾကမ္း ႐ုန္းကန္နိုင္မွု အားေကာင္းပါတယ္၊ ဆိုင္ကယ္က ၉၅ ကီလို ေလးၿပီး ဝန္တင္ေဆာင္နိုင္မွုလည္း ကီလို ၁၀ဝ ဝန္းက်င္ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။

ဘက္ထရီက 12 V ထြက္ကို သုံးထားၿပီး Wave ေတြမွာ ေတြ႕ရတဲ့ ဘက္ထရီထက္ကိုပဲ သေဘာက်မိသလို သက္တမ္း ရွည္ အသုံးနိုင္ဆုံး ဘက္ထရီလို႔ ဆိုရမွာပါ။ အထူးသျဖင့္ ေနာက္ထြက္ Wave Series ေတြမွာေတာင္ ဘက္ထရီက ဒီေလာက္ သက္တမ္းရွည္ေအာင္ သုံးနိုင္တာ မေတြ႕ရပါဘူး။

စက္သုံးဆီအေနနဲ႔ 95 နဲ႔ 91 ေတြကို သုံးတာ အေကာင္းဆုံး ျဖစ္ၿပီး သတိျပဳစရာတခ်က္အေနနဲ႔ အီသိုင္း ၁၀ ရာခိုင္ႏွုန္း ထက္ ပိုမိုပါရွိတဲ့ စက္သုံးဆီကို ထည့္သြင္းေမာင္းႏွင္ျခင္း မျပဳဖို႔ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။  လင္းထက္(IA)

No comments:

Post a Comment