Friday, August 11, 2017

လုံးဝအသစ္ဆိုတဲ့ 2018 Alfa Romeo Stelvio SUV

ေမာ္ဒယ္ႏွစ္ တႏွစ္ေစာၿပီး ေဈးကြက္ထဲ ေရာက္လာတယ္၊ အရင္ႏွစ္ေတြကတည္းက ထုတ္လုပ္လက္စ ေမာ္ဒယ္အေနနဲ႔ မဟုတ္ဘဲ အခုမွ လုံး၀ အသစ္အေနနဲ႔ ထြက္ရွိလာတာပါ။ Alfa Romeo လို ကုမၸဏီအေနနဲ႔လည္း ဇိမ္ခံေမာ္ဒယ္တခုတည္း ကိုပဲ ထုတ္လုပ္ေန႐ုံနဲ႔ မၿပီးေသးဘူးဆိုတာ သေဘာေပါက္လာပုံရပါတယ္။ေ ဈးကြက္အေနအထားကလည္း ဆီဒင္၊ Hatchback, Van နဲ႔ SUV ေတြ ဆိုၿပီး ကားကိုယ္ထည္ အမ်ိဳးအစားေပါင္းမ်ားစြာ ရွိသည့္တိုင္ေအာင္ ဒီေန႔ေခတ္ SUV ကားေတြရဲ့ေဈးကြက္ အဝယ္လိုက္မွုက ကားေဈးကြက္တခုလုံးရဲ့ ၁၅ ရာခိုင္ႏွုန္း ေလာက္ထိေအာင္ ရွိလာေနတာ တခုက အခုလို SUV ေမာ္ဒယ္သစ္ ေရာင္းခ်ေစနိုင္ေလာက္ေအာင္ ျဖစ္လာေစတယ္လို႔ ဆို ရမွာပါ။



ဟုတ္ပါၿပီ၊ Supercarေတြ Sport ကားေတြကို အေကာင္းဆုံး ထုတ္လုပ္နိုင္ေနတဲ့ကုမၸဏီရဲ့ SUVလက္ရာက ဘယ္လိုေန မလဲ ၾကည့္ရေအာင္ပါ။

ေမာ္ဒယ္က တန္းတူ Crossover ဆိုတဲ့ အေသးစား ဇိမ္ခံ SUVေမာ္ဒယ္ေတြထဲမွာ ေမာင္းႏွင္လို႔ အေကာင္းဆုံးပုံစံျဖစ္ ေအာင္ ဖန္တီးထားပါတယ္။

အျမန္ႏွုန္း အတင္အခ်၊ လက္ကိုင္စနစ္ တည္ၿငိမ္၊ ေပါ့ပါးမွု၊ ဂီယာခ်က္စနစ္ ေျပာင္းလဲေမာင္း ႏွင္ရမွု၊ ဘရိတ္ပိုင္း ထိန္း ခ်ဳပ္ေမာင္းႏွင္နိုင္မွုေတြက ဟန္ခ်က္ညီၿပီး စိတ္ႀကိဳက္ အေနအထားပါပဲ။


Alfa Romeo Stelvio SUV ကား ေရွ႕ခန္းပိုင္း
အင္ဂ်င္စနစ္က စြမ္းအင္ထုတ္လုပ္မွုလည္း ေကာင္းမြန္သလို လမ္းေၾကာင္းစုံ ေမာင္းႏွင္ အသုံးျပဳနိုင္ေလာက္ေအာင္လည္း ႐ုန္းအား ေကာင္းမြန္တာ ေတြ႕ရပါတယ္။

ေနာက္ဆုံး သေဘာက်စရာေကာင္းတဲ့အခ်က္ကေတာ့ Mercedes နဲ႔ Porscheေတြက သိသာတဲ့ ႐ုပ္ထြက္ေတြနဲ႔ အခုလို အေသးစား SUV ေတြ ထုတ္လုပ္ေနခ်ိန္မွာ ကြဲျပား ေပၚလြင္တဲ့ ႐ုပ္ထြက္နဲ႔ေမာ္ဒယ္ကို ဖန္တီးထားနိုင္တာပဲ ျဖစ္ပါတယ္။

ဒါေပမယ့္ ကိုယ္ထည္ကို ေသးငယ္က်စ္လစ္ေအာင္ ဖန္တီးထားမွုရဲ့ ေနာက္ဆက္တြဲရလဒ္အေနနဲ႔ ေနာက္ဘက္ ထိုင္ခုံ တန္း ေသးခ်င္က်ဥ္းခ်င္ေနတာ တခုက ဇိမ္ခံေမာ္ဒယ္တခုအတြက္ သိပ္မႀကိဳက္ပါဘူး။ ၿပီးေတာ့ တန္းတူေမာ္ဒယ္ေတြနဲ႔ စာရင္ ဝန္ တင္ေဆာင္နိုင္မွု အားနည္းတယ္၊ ၿမိဳ႕တြင္းသုံးသက္သက္ ဇိမ္ခံအျဖစ္ ဖန္တီးထားသလို ျဖစ္ေနေစပါတယ္။ ေနာက္ဆုံးတ ခ်က္ ကေတာ့ လီဗာ၊ ဘရိတ္လို ေျခနင္းျပားေတြက ဒီဇိုင္းေဟာင္းေနၿပီး ေျခတင္ အသုံးျပဳရ အေကာင္းဆုံး မျဖစ္ေစပါဘူး။

ေမာ္ဒယ္ခြဲ ထုတ္လုပ္မွုအေနနဲ႔ကေတာ့ ၃ခု ရနိုင္တာ ေတြ႕ရပါတယ္။ Stelvio ရယ္၊ Ti နဲ႔ Quadrifoglio ေတြ ျဖစ္ပါတယ္။ Tiက ဇိမ္ခံ ေမာ္ဒယ္ပုံစံ။ Quadက စြမ္းေဆာင္ရည္ျမင့္နဲ႔ Stevlio ကေတာ့ ပုံမွန္ အနိမ့္ဆုံးေမာ္ဒယ္ခြဲေတြ ျဖစ္ပါတယ္။

Stevlioမွာ ၁၈လက္မဘီးေတြ၊ Suspensionေရာ Damperေတြပါ လမ္းအေနအထားအလိုက္ ေျပာင္းလဲမယ့္စနစ္ေတြ၊ Brembo ဘရိတ္စနစ္၊ ေရွ႕မီးႀကီးေတြက Xenonေတြနဲ႔၊ Keyless စနစ္ေတြကို သုံးနိုင္ေအာင္ ဖန္တီးထားပါတယ္။

Ti မွာေတာ့ ၁၉လက္မဘီးေတြ၊ ၈.၈လက္မ အရြယ္ Touchစနစ္နဲ႔ သုံးနိုင္မယ့္ သတင္းအခ်က္အလက္ျပစနစ္ေတြ၊ ၿဂိဳလ္ တုေရဒီယို၊ ေရွ႕ဘက္ထိုင္ခုံေတြက အပူေပးနိုင္မယ္၊ လက္ကိုင္ဘီးကိုပါ အပူေပးမယ့္စနစ္ေတြ ပါလာပါတယ္။ Quad မွာ ေတာ့ လက္မ ၂၀ဘီးေတြနဲ႔ လိုခ်င္ရင္လည္း ရနိုင္မယ္။

ဂီယာက Auto ျဖစ္သည့္တိုင္ေအာင္ လက္ကိုင္စနစ္နဲ႔ ေျပာင္းလဲ အသုံးျပဳနိုင္မယ္၊ ထိုင္ခုံေတြကိုပါ အနိမ့္၊ အျမင့္စိတ္ႀကိဳက္ ခ်ိန္နိုင္ေအာင္ ဖန္တီးထားၿပီး စြမ္းေဆာင္ရည္လည္း ပိုျမင့္ပါတယ္။

အင္ဂ်င္စနစ္မွာေတာ့ ၂မ်ိဳး ေရြးခ်ယ္နိုင္ေအာင္ ထုတ္လုပ္ထားတာ ေတြ႕ရၿပီး ပထမ တခုက ၂.ဝလီတာသုံး ပုံမွန္ ေလးလုံး ထိုး အင္ဂ်င္ကို Turbocharged စနစ္ ထည့္ထားတာပါ။ သူက ႐ုန္းအား ၃၀၆ေပါင္-ေပမွာ ျမင္းေကာင္ေရ ၂၈၀ အားထိ ေအာင္ ထြက္ရွိမွာ ျဖစ္ပါတယ္။

ဘီးစုံယက္စနစ္နဲ႔ ၈ခ်က္သုံး Auto ကို တြဲဖက္ ထည့္သြင္းထားတာပါ။ ေနာက္အင္ဂ်င္က ၂.၉လီတာသုံး Twin-Turbo စ နစ္နဲ႔ V6 အင္ဂ်င္ျဖစ္ၿပီး သူက ႐ုန္းအား ၄၄၃ေပါင္-ေပမွာ ျမင္းေကာင္ေရ ၅၀၅ ေကာင္အား ထိေအာင္ ထြက္ရွိမွာပါ။

စြမ္းေဆာင္ရည္ပိုင္းမွာ အင္ဂ်င္အေသးက မိုင္ ၆၀ႏွုန္း အတြက္ အခ်ိန္ ၅စကၠန႔္ေလာက္ ယူေပမယ့္ V6ကေတာ့ မိုင္ ၆၀ႏွုန္း အတြက္ အခ်ိန္ ၄စကၠန႔္ဝန္းက်င္နဲ႔ ေရာက္ေအာင္ ေမာင္းႏွင္နိုင္မွာပါ။

နိုင္ငံတကာ ေဈးကြက္မွာေတာ့ အနိမ့္ဆုံး ေမာ္ဒယ္ကို ေဈးႏွုန္းေဒၚလာ ၄၆၀၀၀ကေန Ti ဆိုရင္ ၄၉၅၄၀နဲ႔ ေရာင္းခ်ေန တာ ေတြ႕ရၿပီး ဇိမ္ခံ SUVလိုခ်င္သူေတြအတြက္ကေတာ့ စိတ္ဝင္စားစရာ ေမာ္ဒယ္ေကာင္းတခုပါ။  လင္းထက္(IA)

No comments:

Post a Comment