Pages

Wednesday, May 8, 2019

ရန္ကုန္-စစ္ေတြလမ္း ရာေမာင္ႀကိဳးတံတား ၁၃ တန္အထက္ယာဥ္မ်ား ျဖတ္သန္းခြင့္ပိတ္ပင္မႈ တစ္ႏွစ္ခန္႔ၾကာျမင့္၍ ေဒသခံမ်ားအခက္ႀကဳံ

ရန္ကုန္-စစ္ေတြကားလမ္းေပၚရွိ ရာေမာင္ ႀကိဳးတံတားႀကံခိုင္မႈအားနည္း၍ ၁၃ တန္အထက္ ယာဥ္မ်ားျဖတ္သန္းခြင့္ကို ၂၀၁၈ ခုႏွစ္ ဇြန္လဆန္းပိုင္းမွစ၍ ပိတ္ထားရာ တစ္ႏွစ္ခန္႔ၾကာျမင့္ေနေသာ္လည္း ျပန္လည္ခြင့္မျပဳေသး၍ ေဒသခံမ်ား အခက္ႀကဳံေနရေၾကာင္း သိရသည္။ "ခရီးသည္ေထာင္ခ်ီရွိတယ္။ ကားက နံနက္ ၉ နာရီကေနေရာက္တာ ည ၉နာရီ အထိ ဇက္မကူးရေသးဘူး။ ကုန္တင္ကားေတြ ဆို ႏွစ္ရက္အထိ ေစာင့္ရတာေတာင္ရွိတယ္။ ဘယ္လိုမွ အဆင္မေျပေတာ့ဘူး" ဟု မင္းျပား ကားဂိတ္ရွိ ေ႐ႊလမင္းယာဥ္လိုင္းမွ ဂိတ္မႉး ဦးလွေမာင္သိန္းက ေျပာဆိုသည္။



ကုန္တင္ကားမ်ားႏွင့္ ခရီးသည္တင္ Express မ်ားအား ဇက္သေဘၤာႏွစ္စင္းျဖင့္ ယခင္ကအသြားအျပန္ ေျပးဆြဲေပးခဲ့ေသာ္လည္း လက္ရွိတြင္ ဇက္သေဘၤာတစ္စင္းမွာ ျပဳျပင္ေနသျဖင့္ ဇက္သေဘၤာတစ္စင္းတည္း ျဖင့္သာ အသြားအျပန္ေျပးဆြဲေပးရာ ကားမ်ားစြာပိတ္မိေနသျဖင့္ ခရီးသြားမ်ား အခ်ိန္ၾကန္႔ ၾကာေနရေၾကာင္း သိရသည္။

ရန္ကုန္--စစ္ေတြ ကားလမ္းတြင္ေန႔စဥ္ သြားလာေနၾကသည့္ ၁၃တန္အထက္ယာဥ္မ်ား ျဖစ္သည့္ ခရီးသည္တင္ကားမ်ားႏွင့္ ကုန္တင္ ကားမ်ားမွာ ရာေမာင္တံတားတြင္ ေလးၿမိဳ႕ျမစ္ ကိုဇက္ျဖင့္ ကူးရန္အတြက္ ငါးနာရီခန္႔ အနည္းဆုံး ေစာင့္ဆိုင္းရၿပီး တစ္စီးလွ်င္က်ပ္ ၁၅၀ဝ၀ မွ က်ပ္ ၃၅၀ဝ၀အထိ ေပးေဆာင္ေနရေၾကာင္း သိရသည္။

ရာေမာင္ႀကိဳးတံတားသည္ ပုဒ္မ ၁၄၄ (ညမထြက္ရ)အမိန္႔ထုတ္ျပန္ထားေသာ မင္းျပား ၿမိဳ႕နယ္ရွိ ေလးၿမိဳ႕ျမစ္ကို ျဖတ္ကူးတည္ေဆာက္ ထားသည့္ ႀကိဳးတံတားႀကီးျဖစ္ၿပီး ရခိုင္ျပည္နယ္ ေျမာက္ပိုင္း ၿမိဳ႕နယ္မ်ားျဖစ္သည့္ မင္းျပား၊ ေျမပုံ၊ ေပါက္ေတာ၊ ေျမာက္ဦး၊ ေက်ာက္ေတာ္၊ ပုဏၰားကြၽန္း၊ ရေသ့ေတာင္၊ ဘူးသီးေတာင္၊ ေမာင္ေတာႏွင့္ စစ္ေတြၿမိဳ႕နယ္မ်ားမွ တျခား ျပည္နယ္ႏွင့္တိုင္းေဒသႀကီးမ်ားသို႔ ျဖတ္သန္း သြားလာသည့္အဓိကလမ္း၌ရွိေၾကာင္း သိရသည္။

No comments:

Post a Comment