
တစ္နာရီလွ်င္ အျမန္နႈန္း ၃၇၃ မိုင္သည္ ျမန္ဆန္လွျပီး ခရီးသည္မ်ားကို ေပက်င္းမွ ရွန္ဟိုင္းသို့ သံုးနာရီခြဲအတြင္း ပို့ေဆာင္ေပးနိုင္မည္ ျဖစ္ေျကာင္း၊ နွိုင္းယွဉ္ျကည့္ပါက ယင္းခရီးစဉ္ကို လတ္တေလာတြင္ ေလယာဉ္ျဖင့္သြားလွ်င္ ေလးနာရီခြဲခန့္ ျကာမည္ျဖစ္ေျကာင္း CRRC ၏ လက္ေထာက္အင္ဂ်င္နီယာခ်ုပ္ Ding Sansan က ေျပာျကားခဲ့သည္။ ယင္းသည္ ေလယာဉ္ တစ္စင္း၏ ပွ်မ္းမွ်ေမာင္းနွင္နႈန္း တစ္နာရီလွ်င္ ၅၄၇ မိုင္နွင့္ ၅၇၅ မိုင္ (တစ္နာရီလွ်င္ ကီလိုမီတာ ၈၈၀ နွင့္ ၉၂၆ ကီလိုမီတာ) နႈန္းျဖင့္ တြက္ခ်က္ထားျခင္းျဖစ္သည္။ ရထားသည္ ယင္းသေဘာတရားအရ ျမန္နႈန္းျဖင့္ ေရာက္ရွိနိုင္မႈသည္ ရထား၏ လွ်ပ္စစ္စြမ္းအင္သံုး ဒီဇိုင္းေျကာင့္ျဖစ္သည္။ လွ်ပ္စစ္စြမ္းအင္သံုး ရထားသည္ ရထားလမ္းနွင့္ အျမဲထိေတြ့ေနသည့္ ဘီးမ်ားကို အသံုးျပုျခင္းထက္ သံလိုက္တြန္းကန္အားကို အသံုးျပုျပီး ေမာင္းနွင္မည္ျဖစ္သည္။
တရုတ္တြင္ လုပ္ငန္းလည္ပတ္ေနသည့္ ကမၻာ့အျမန္ဆံုး စီးပြားျဖစ္ လွ်ပ္စစ္စြမ္းအင္သံုးရထား ရွိထားျပီးျဖစ္သည္။ ယင္းရထားသည္ ရွန္ဟိုင္းေလဆိပ္နွင့္ ျမို့ဗဟိုခ်က္အျကား ခရီးအကြာအေဝး ၁၈.၆ မိုင္ကို တစ္နာရီလွ်င္ ၂၆၄ မိုင္နႈန္းျဖင့္ ေမာင္းနွင္ေနသည္။
CRRC ၏ ေရွ့ေျပးပံုစံကို ၂၀၁၅ ခုနွစ္တြင္ ပထမဆံုးအျကိမ္ ထုတ္ျပန္ခဲ့ေသာ္လည္း ယင္းအျမန္နႈန္းကို မေရာက္ရွိခဲ့ေပ။ ၂၀၁၅ ခုနွစ္တြင္ ဂ်ပန္က တစ္နာရီလွ်င္ အျမန္နႈန္း ၃၇၅ မိုင္နႈန္းျဖင့္ ေမာင္းနိုင္သည့္ လွ်ပ္စစ္စြမ္းအင္သံုး ရထားတစ္စင္းျဖင့္ ကမၻာ့အျမန္နႈန္း စံခ်ိန္သစ္တစ္ခု တင္ခဲ့သည္။ ဂ်ပန္နိုင္ငံသည္ လတ္တေလာတြင္ တိုက်ိုနွင့္ နာဂိုယာအျကား တစ္နာရီလွ်င္ ၃၁၄ မိုင္ (၅၀၅ ကီလိုမီတာ) နႈန္း ေျပးဆြဲနိုင္မည့္ လွ်ပ္စစ္မီးရထား လမ္းတစ္ခုကို ေဆာက္လုပ္ေနျပီး ၂၀၂၇ ခုနွစ္တြင္ ဖြင့္လွစ္ရန္ စီစဉ္ထားသည္။
No comments:
Post a Comment