
ေတာင္ဘက္ပတ္လမ္း (၈၂)လမ္းကေန(၈၄) လမ္းအထိမွာ ေတာ့ အဆင့္ျမႇင့္တင္လမ္းခင္း ေနတဲ့လုပ္ငန္းက ၅၀ ရာခိုင္ႏႈန္း ေက်ာ္ၿပီးစီးေနၿပီျဖစ္သလို လမ္း ေပၚမွာ ေရလွ်ံမႈေတြမျဖစ္ပြားေစ ဖို႔အတြက္ ေရေျမာင္းအသစ္ေတြ တူးေဖာ္ျခင္းနဲ႔ ေျမာင္းဖံုးေတြဖံုး ျခင္းေတြကိုပါထည့္သြင္းလုပ္ေဆာင္ ပါတယ္။ ပရိဝုဏ္အေနာက္ေျမာက္ ေထာင့္က သာသနာ ၂၅၀ဝ ဗိမာန္ အနီးဝင္ေပါက္မွာလည္း မုခ္ဦးတံ ခါးေပါက္တစ္ခုကို ဇူလိုင္လအတြင္း မွာ စတင္ေဆာက္လုပ္သြားမွာျဖစ္ ၿပီး လံုၿခံဳေရးပိုင္းအားေကာင္းေစ ဖို႔ တံခါးေပါက္ေတြမွာ ေခတ္မီ ေလွ်ာတံခါးေတြတပ္ဆင္မွာျဖစ္ သလို လံုၿခံဳေရးဝန္ထမ္းေတြကို လည္း တိုးခ်ဲ႕ခန္႔ထားသြားဖို႔ရွိပါတယ္""ဟု မဟာမုနိဘုရားႀကီးေဂါ ပကအဖြဲ႕ဥကၠ႒ ဦးစိုးလင္းက ဇြန္ ၁၀ ရက္တြင္ ဒီမိုကေရစီတူေဒးသို႔ ေျပာၾကားသည္။
ဘုရားႀကီးပရိဝုဏ္အတြင္း သို႔ ယာဥ္မ်ားဝင္ေရာက္ႏိုင္မည့္အေရွ႕ဘက္ယာဥ္ရပ္နားစခန္းဝင္ ေပါက္၊ ေျမာက္ဘက္မုခ္ဦးဝင္
ေပါက္၊ ေတာင္ဘက္မုခ္ဦးဝင္ေပါက္ တို႔ရွိရာ ေျမာက္ဘက္နာရီစင္ဝင္ ေပါက္မုခ္ဦးကို အက်ယ္ ၇၄ ေပ အက်ယ္ရွိ ေခတ္မီတံခါးေပါက္အ ျဖစ္ ေျပာင္းလဲႏိုင္ရန္အတြက္ ျပန္ လည္တည္ေဆာက္မႈလုပ္ငန္းကို ဇြန္လဆန္းပိုင္းမွစတင္ေဆာင္ရြက္ လ်က္ရွိၿပီး ယာဥ္ေၾကာက်ပ္တည္း မႈမရွိေစေရးအတြက္ ေမာ္ေတာ္ ယာဥ္ဝင္ေပါက္တစ္ေပါက္၊ ဆိုုင္ ကယ္ဝင္ေပါက္ႏွစ္ေပါက္ႏွင့္ လူ ဝင္ေပါက္ႏွစ္ေပါက္ပါဝင္မည္ျဖစ္ သည္။ ယာဥ္အဝင္အထြက္အတြက္ ေခတ္မီအာ႐ံုခံစနစ္ပါ ေမာင္းတံ ဂိတ္မ်ားကို ေျပာင္းလဲအသံုးျပဳျခင္း ႏွင့္ပရိဝုဏ္ဝန္းက်င္ရွိလမ္းမ်ား ကို တစ္လမ္းေမာင္းမွ ႏွစ္လမ္း ေမာင္းသို႔ ျပန္လည္သတ္မွတ္ေပး ျခင္းတို႔ေၾကာင့္ ပရိဝုဏ္အတြင္း ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈမ်ားသိသာစြာ ေလ်ာ့က်လာၿပီျဖစ္ေၾကာင္း သိရ သည္။
No comments:
Post a Comment