
ယင္းအျပင္ စီမံကိန္းစတင္ေဆာင္ရြက္ပါက ေရနက္ဆိပ္ကမ္းစီမံကိန္း၏ ပထမအဆင့္တြင္ သေဘၤာေက်ာက္ခ် လုပ္ငန္းႏွင့္ ဆိပ္ခံတံတားႏွစ္ခုတည္ေဆာက္သြားမည္ျဖစ္ၿပီး ယင္းအတြက္ ကုန္က်ေငြကို ကန္ေဒၚလာ ၁ ဒႆမ ၃ ဘီလ်ံထက္မေက်ာ္ေအာင္ သံုးစြဲသြားမည္ျဖစ္ကာ စီမံကိန္းၿပီးဆံုးပါက တန္ခ်ိန္ျမင့္သေဘၤာမ်ား ဆိုက္ကပ္ႏိုင္ၿပီျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ေက်ာက္ျဖဴအထူးစီးပြားေရးဇုန္အေကာင္အထည္ေဖာ္ရန္ ရွယ္ယာပုိင္ဆိုင္မႈကုိ ျမန္မာဘက္ က ၃၀ ရာခုိင္ႏႈန္း ႏွင့္ တ႐ုတ္အစုိးရပုိင္ကုမၸဏီက ၇၀ ရာခုိင္ႏႈန္းျဖင့္ သေဘာတူညီခဲ့ၿပီး စီမံကိန္း စတင္အေကာင္အထည္ေဖာ္ ေဆာင္ရြက္ရာတြင္လည္း ဦးသိန္းစိန္အစိုးရလက္ထက္တြင္ သေဘာတူထားသည့္ ေရနက္ဆိပ္ကမ္းစီမံကိန္းႏွင့္ အထူးစီးပြားေရးဇုန္ကုိသာ စတင္အေကာင္အထည္ေဖာ္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ေက်ာက္ျဖဴအထူးစီးပြားေရးဇုန္စီမံကိန္းစတင္ေနေသာ္လည္း ထားဝယ္အထူးစီးပြားေရးဇုန္မွာ အျမန္ဆံုး စတင္ႏိုင္ရန္ ေဆြးေႏြးညွိႏိႈင္းမႈမ်ား ျပဳလုပ္ေနေၾကာင္း၊ ယင္းစီမံကိန္းသည္ လံုးဝရပ္ဆိုင္းထားသည့္ စီမံကိန္းျဖစ္ၿပီး အသစ္ျပန္လည္စတင္ရသည့္ စီမံကိန္းျဖစ္သည့္အတြက္ အခ်ိန္ကာလၾကာျမင့္ဦးမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
No comments:
Post a Comment