
ဂ်ပန္တြင္ အစိုးရဦးေဆာင္ေသာ အာကာသအစီအစဥ္မ်ားသည္ ထိပ္တန္းနည္းပညာမ်ားအား စြမ္းေဆာင္ျပေနစဥ္ စီးပြားျဖစ္အပိုင္းတြင္မူ စရိတ္ႀကီးျမင့္မႈေၾကာင့္ ႏိုင္ငံမွာ ေနာက္ေကာက္က်ေနရ သည္ဟုလည္း ဟိုရီက ေျပာၾကားခဲ့သည္။
“ဂ်ပန္မွာဆိုရင္ အာကာသ အစီအစဥ္ေတြကို အစိုးရကပဲ အမ်ားႀကီးပံ့ပိုးေပးေနတာျဖစ္ၿပီး အဲ ဒါေတြကလည္း အေကာင္းဆုံး၊ အသစ္ဆုံးဆိုတဲ့နည္းပညာေတြနဲ႔ ဒုံးပ်ံေတြထုတ္လုပ္ႏိုင္ဖို႔တစ္ခုတည္း ကိုပဲ အာ႐ုံစိုက္ေနၾကတာပါ။ ဒါဟာ ဘာသေဘာလဲဆိုေတာ့ သူတို႔ ဟာေတြက ေစ်းႀကီးတယ္ဆိုတာပါပဲ” ဟု ဟိုရီက ဆိုသည္။
“ပုဂၢလိက ကုမၸဏီတစ္ခုျဖစ္တဲ့ ကြၽန္ေတာ္တို႔ဟာဆိုရင္ေတာ့ အာကာသထဲကို သြားႏိုင္ဖို႔ နည္း ပညာရဲ႕ အနိမ့္ဆုံးအဆင့္ကိုပဲ ဦးတည္ႏိုင္ပါတယ္။ ဒါဟာလည္း ကြၽန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ အားသာခ်က္လည္း ျဖစ္ပါတယ္။ ကြၽန္ေတာ္တို႔ဟာ လူေတြ၊ ကုန္ပစၥည္းေတြကို စရိတ္အမ်ားႀကီးေလွ်ာ့ခ်ၿပီး အာ ကာသထဲကို ပို႔ေပးႏိုင္ပါတယ္” ဟု ၎က ေျပာၾကားခဲ့သည္။
ဟိုရီက ၎ကုမၸဏီ၏ စရိတ္နည္းဒုံးပ်ံ MOMO-3 သည္ ဂ်ပန္ထဲတြင္ ယွဥ္ၿပိဳင္မႈရွိေသာ အာကာ သစီးပြားေရးတစ္ခုကို ဖန္တီးႏိုင္ရန္ နည္းလမ္းဟု ေျပာၾကားခဲ့သည္။
ကမာၻပတ္လမ္းအထိ ေရာက္ႏိုင္ေသာ ၎တို႔၏ ပထမဆုံး ဒုံးပ်ံ ZERO ကို လာမည့္ႏွစ္အနည္းငယ္ အတြင္း လႊတ္တင္ရန္ စီစဥ္ေနသည္ဟု ဟိုရီကဆိုသည္။ ထိုသို႔ လႊတ္တင္ႏိုင္လွ်င္ အီလန္မက္စ္၏ Space X ၊ Amazon တည္ေထာင္သူ ဂ်က္ဖ္ဘီေဇာ့၏ Blue Origin ႏွင့္ နယူးဇီးလန္အင္ဂ်င္နီယာ ပီတာဘက္ ၏ Rocket Lab ကဲ့သို႔ ၿပိဳင္ဘက္မ်ားႏွင့္ တန္းတူျဖစ္လာမည့္သေဘာ ျဖစ္သည္။
အေမရိကန္က ဦးေဆာင္ၿပီး တ႐ုတ္ႏွင့္ အျခားႏိုင္ငံမ်ားက ေနာက္မွ အျပင္းအထန္ လိုက္ေနၾကေသာ အာကာသက႑တြင္ စီးပြားျဖစ္ စရိတ္နည္း ဒုံးက်ည္တည္ေဆာက္ေရးသည္ ႀကီးထြားလာေသာ ႏိုင္ငံ တကာေခတ္ေရစီး၏ တစ္စိတ္တစ္ပိုင္း ျဖစ္လာခဲ့သည္။
No comments:
Post a Comment