“ ကြ်န္ေတာ္က ဒီ 7-Eleven logo ေအာက္မွာ အလုပ္လုပ္ရတာ တကယ္နွစ္သက္သူပါ၊ ဂ်ပန္ လူ့အဖြဲ့အစည္းမွာလည္း ဒီ convenience stores ေတြ လိုအပ္တယ္ဆိုတာ သံသယရွိစရာ မလိုပါဘူး၊ ဒါေပမယ့္ အရိုးသားဆံုး ေျပာရရင္ ခုခ်ိန္မွာ စတိုးဆိုင္ဌာနခ်ုပ္ေတြကေတာ့ လူအဖြဲ့အစည္းအတြင္းက အေျပာင္းအလဲကို ရင္ေဘာင္တန္းနိုင္ျခင္း မရွိေတာ့ပါဘူး” ဆိုျပီး တိုက်ိုျမို့ အေရွ့ပိုင္း Ibaraki စီရင္စုက 7-Eleven stores ေတြကို ၃၇ နွစ္ျကာ ပိုင္ဆိုင္ထားတဲ့ Atsushi Nara က ေျပာပါတယ္။
နိုင္ငံမွာ ပထမဆံုးေသာ Seven-Eleven Japan Co စတိုးကို ၁၉၇၄ ခုနွစ္က ဖြင့္လွစ္ျပီးေနာက္ အဆိုပါ စတိုးေတြကေတာ့ ဂ်ပန္ လူမႈ အဖြဲ့အစည္းရဲ့ အစိတ္အပိုင္းတစ္ခု ျဖစ္လာခဲ့တယ္လို့ အသက္ ၅၈ နွစ္အရြယ္ Nara က ေျပာပါတယ္။
သို့ေပမယ့္ ယခုအခါမွာ ဂ်ပန္နိုင္ငံမွာ လုပ္သားရွားပါးမႈ ျပႆနာ ၊ အလုပ္သမား ငွားရမ္းခန့္ထားရမႈ ကုန္က်စရိတ္ ျမင့္တက္မႈတို့ေျကာင့္ 7-Eleven ရဲ့ စီမံခန့္ခြဲမႈပိုင္းအတြက္ အက်ပ္အတည္းေတြ ျဖစ္ေပၚထားေစျပီ ျဖစ္ေျကာင္း သိရပါတယ္။
၂၄ နာရီပတ္လံုး ဖြင့္လွစ္လုပ္ကိုင္ေနရတဲ့ ယင္းစတိုးဆိုင္လုပ္ငန္းမွာ လုပ္သားရွားပါးမႈနဲ့အတူ ဝင္ေငြျဖစ္ထြန္းနိုင္ဖို့အတြက္ အသည္းအသန္ ရုန္းကန္ေနရလ်က္ ရွိေျကာင္း သိရပါတယ္။
ခုခ်ိန္မွာ 7-Eleven တစ္ခုတည္းသာမဟုတ္ဘဲ Lawson နဲ့ Family Mart လို နိုင္ငံရဲ့ ဒုတိယနဲ့ တတိယအျကီးဆံုး convenience stores လုပ္ငန္းေတြလည္း ဒီလို အလားတူျပႆနာေတြ ျကံုေနရတယ္လို့ သိရပါတယ္။
No comments:
Post a Comment