
လူသြားစကၤျံမ်ားတြင္ လွ်ပ္စစ္စကူတာမ်ား စီးခြင့္ျပုရန္အတြက္ Scheuer၏ ကနဦး အျကံျပုခ်က္ကို နိုင္ငံေရးသမားမ်ား၊ ရဲသမဂၢမ်ားနွင့္ အာမခံအဖြဲ့မ်ားက ကန့္ကြက္ခဲ့သျဖင့္ ゞင္း၏ အျကံျပုခ်က္ကို ျပင္ဆင္ျဖည့္ စြက္ခဲ့ရသည္။
လွ်ပ္စစ္စကူတာမ်ားကို လူသြားစကၤျံမ်ားတြင္ ျခြင္းခ်က္ ကိစၥရပ္မ်ားအတြက္သာ စီးခြင့္ေပးမည္ျဖစ္ျပီး သကၤေတမ်ားျဖင့္ တိတိက်က် ညွြန္ျပမည္ျဖစ္သည္။ လွ်ပ္စစ္စကူတာစီးသူမ်ားသည္ အသက္ ၁၄ နွစ္နွင့္အထက္ ရွိရန္နွင့္ အျမန္နႈန္း တစ္နာရီလွ်င္ ၂၀ ကီလို မီတာ( ၁၂.၄ မိုင္) နႈန္းျဖင့္သာစီးရန္ ကန့္ သတ္ထားသည္။
ယင္းဆံုးျဖတ္ခ်က္သည္ ဘာလင္အေျခ စိုက္ Tier ကုမၸဏီနွင့္ အေမရိကန္ကုမၸဏီမ်ားျဖစ္သည့္ Lime နွင့္ Bird တို့နွင့္အျပိုင္ ျဖစ္သည့္ ဆြီဒင္ကုမၸဏီ Voi အတြက္ ဂ်ာမနီရွိျမို့မ်ားတြင္ လွ်ပ္စစ္စကူတာမ်ား ငွားရမ္းမႈ အား ေထာက္ပံ့ေပးရန္ ေဈးကြက္အျပိုင္ဖြင့္ ေပးမႈလည္းျဖစ္သည္။
လွ်ပ္စစ္စကူတာေဈးကြက္ ဖြံ့ျဖိုးလာမႈ ၏ စီးပြားေရးပံုစံသည္ တိုးတက္ရန္ လိုအပ္ေနေသးသည္ဟု ေဘာ္စတြန္အျကံေပးအဖြဲ့ BCG ၏ ေမ ၁၇ ရက္က ထုတ္ျပန္ခဲ့သည့္ ေလ့လာမႈတြင္ သတိေပးခဲ့သည္။
“ေဈးကြက္က ျကီးထြားလာမယ္ဆိုရင္ ယာဉ္အရွိန္က Ferrari ကားတစ္စီးလို ျဖစ္လာနိုင္ေျခရွိတယ္” ဟု BCG ၏ ေလ့လာမႈ တြင္ ေဖာ္ျပခဲ့သည္။
ဂ်ာမန္ကားထုတ္လုပ္သည့္ကုမၸဏီ Volkswagfen သည္ နွစ္ကုန္မတိုင္မီ ゞင္း၏ ကားေဝမွ်စီးသည့္ ကိုယ္ပိုင္အစီအစဉ္နွင့္ ပူးေပါင္းမည့္ အစီအစဉ္နွင့္အတူ လွ်ပ္စစ္စကူတာေဈးကြက္ကို မ်က္စိက်ေနသည္။
သို့ေသာ္ စကူတာမ်ား စုပံုမ်ားျပားလာျခင္းသည္ စက္ဘီးအဖြဲ့မ်ားက ပိုမို က်ယ္ျပန့္သည့္ စက္ဘီးစီးလမ္းမ်ားေပးရန္ ေတာင္းဆိုထားသည့္ ဂ်ာမနီ၏လမ္းမ်ားေပၚတြင္ ေနရာအတြက္ ျပိုင္ဆိုင္မႈ ျပင္းထန္လာမည္ ျဖစ္သည္။
No comments:
Post a Comment