‘‘The Maze Club နဲ႔က ပထမဆံုး အလုပ္လုပ္ဖူးတာပါ။ ဖြင့္တာလည္း သိပ္မၾကာေသး ဘူး။ မီးေတြေရာ၊ Sound System ေတြကေရာ အသစ္ပံုစံျဖစ္ေနတဲ့ အတြက္ ပရိသတ္ေတြလည္း သီခ်င္းနားေထာင္တဲ့အခ်ိန္မွာ ေရာ၊ အဲဒီကလပ္ထဲမွာေနတဲ့အ ခ်ိန္မွာေရာ အစစအရာရာေက် နပ္ေနမွာပါ’’ဟု ၎က ေျပာ သည္။
ႏွစ္စဥ္ တစ္ႏွစ္တစ္ပြဲက်င္းပ ရသည့္ ပြဲရည္ရြယ္ခ်က္ႏွင့္ ပတ္ သက္ၿပီး X-Box က ‘‘အဓိကက ေတာ့ မွတ္တမ္းေတြ ရခ်င္လို႔ ေပါ့။ ေသးေသးေလးကေန အ ႀကီးႀကီးထိသြားခ်င္တဲ့အတြက္ ေလာင္စာေလးေတြ ျဖည့္တဲ့ သေဘာေပါ့’’ဟု ၎က ေျပာ သည္။
၎က်င္းပေနက် ပြဲပံုစံမ်ားအတုိင္း ကခုန္မည္ျဖစ္သကဲ့သို႔ ပရိသတ္မ်ားႏွင့္ နီးနီးကပ္ကပ္ ေတြ႕ဆံုမည္ဟု ဆုိသည္။
‘‘ပ႐ိုိမိုးရွင္း Trend က သိပ္ မရွိေတာ့ဘူးလို႔ ထင္တယ္။ တစ္ ခါတေလ လူဆုိတာ ကိုယ့္အျမင္ နဲ႔ သူ႔အျမင္တူခ်င္မွ တူမွာေပါ့ ေနာ္။ အဆုိေတာ္ေတြကေတာ့ ကြၽန္ေတာ္အပါအဝင္ ပ႐ိုမိုးရွင္း ပြဲလုပ္မွ ယံုၾကည္မႈပိုရွိၾကတာမ်ား တယ္။ ဒါေပမဲ့ ကြၽန္ေတာ္က ပ႐ို မိုးရွင္းပြဲမလုပ္ဘဲ ဒီလုိပြဲေလးေတြ ကို စမ္းၾကည့္တာပါပဲ။ ပြဲကို ေသးေသးေလးကေန အႀကီးႀကီး ထိ သြားမယ္’’ဟု ၎က ေျပာ သည္။
ယင္းပြဲအတြက္ လက္မွတ္ မ်ားကို City Mart မ်ား၊ Market Place အျပင္ Genius, Run Ygn ႏွင့္ The Maze Club မ်ားတြင္ ေရာင္းခ်ေနၿပီျဖစ္သည္။ လက္မွတ္ေဈးႏႈန္းမ်ားကို ႐ိုး႐ိုး က်ပ္ ၁၀,၀၀၀ ႏွင့္ အထူးဝုိင္း လူေျခာက္ဦးစာကို က်ပ္ ၁၅၀,၀၀၀ ျဖင့္ သတ္မွတ္ထား သည္။ ‘‘လူဦးေရ သံုး၊ ေလးရာ ေလာက္ပါပဲ။ Indoor ပဲလုပ္ရ တာကလည္း မုိးရြာရင္ အဆင္ မေျပဘူးျဖစ္လိမ့္မယ္။ ရန္ကုန္ ၿမိဳ႕ ရာသီဥတုက မွန္းလို႔မရဘူး။ ေနာက္ပူတဲ့အတြက္ မခံစားႏိုင္ ဘူး။ အဲဒါေၾကာင့္ အဲကြန္းႏိုင္တဲ့ ေနရာေလးတစ္ခုကိုေရြးၿပီး ေအး ေအးေဆးေဆးေလး သီခ်င္းကို ခံစားေစခ်င္လို႔ပါ’’ဟု X-Box က ေျပာသည္။
No comments:
Post a Comment