ယင္းအတြက္ ေနာင္တြင္ တရားဥပေဒဆုိင္ရာ သတင္းရရွိ ပါက ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္ရန္ သက္ဆုိင္ရာ အျမန္လမ္းမႀကီး ရဲတပ္ဖြဲ႕သို႔ အသိေပးရန္၊ မလို အပ္ဘဲ အျမန္လမ္းမႀကီးတြင္ ခရီးသြားယာဥ္မ်ားအား အႏၲရာယ္ျဖစ္ ဖြယ္ ပိတ္ဆုိ႔၊ တားဆီး၊ ဖမ္းဆီး ေရးေဆာင္ရြက္ပါက သက္ဆုိင္ ရာဌာနဝတ္စံုျဖင့္ တာဝန္ရွိသူပါရွိ ေစရန္ အသိေပးေျပာၾကားထား ၿပီးျဖစ္သည္ဟု အျမန္လမ္းရဲတပ္ ဖြဲ႕က ဆုိသည္။
ယင္းထုတ္ျပန္ခ်က္ႏွင့္ ပတ္ သက္ၿပီး လွည္းကူးၿမိဳ႕နယ္ သစ္ ေတာဦးစီးဌာနမွဴး ဦးတင္ထြဋ္က ေန႔စဥ္နီးပါး ျဖတ္သန္းေနသည့္ သစ္ေမွာင္ခိုုယာဥ္မ်ား ဖမ္းဆီး သည့္အပိုင္းတြင္ အျမန္လမ္း ရဲတပ္ဖြဲ႕၏ ပူးေပါင္းပါဝင္မႈ အားနည္းသည္ဟု တုံ႔ျပန္သည္။ ယခုအမႈတြင္လည္း ဖမ္းမိျခင္းမရိွေပ။
‘‘အျမန္လမ္းရဲတပ္ဖြဲ႕ကို ကြၽန္ေတာ္ဖုန္းဆက္တာ မေန႔က ဆုိရင္ ဖုန္းကိုမခ်ဘဲ ဆက္တာ ဘယ္လိုမွ အဆက္အသြယ္မရ ဘူး။ ကြၽန္ေတာ္ကေတာ့ သူတို႔ ဝန္ႀကီးဌာနကို တိုက္႐ိုက္စာတင္ မယ္လို႔ မနက္က ေျပာလိုက္တယ္’’ဟု ဦးတင္ထြဋ္က ေျပာသည္။
သစ္ေမွာင္ခိုယာဥ္မ်ားသည္ ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းမ ႀကီးေပၚ ေန႔စဥ္ျဖတ္သန္းမႈရွိၿပီး ဖမ္းဆီးသည့္အပိုင္းတြင္ သစ္ ေတာရဲတပ္ဖြဲ႕ရွိေသာ္လည္း လက္နက္ႏွင့္ လူအင္အားလံုေလာက္ ျခင္းမရွိေၾကာင္း ဦးတင္ထြဋ္က ထပ္ေလာင္းေျပာၾကားသည္။ ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္ လမ္းမႀကီးေပၚ ျဖတ္သန္းသည့္ သစ္ေမွာင္ခိုယာဥ္မ်ားသည္ ပဲခူး တုိင္းဘက္မွတစ္ဆင့္ ဝင္ေရာက္ လာကာ ရန္ကုန္သို႔ အဓိကထားပို႔ေဆာင္ေနေၾကာင္း သစ္ေတာတာဝန္ရွိသူမ်ားက ေျပာၾကားထားသည္။ သစ္တစ္တန္လွ်င္ ကာလတန္ေၾကး သိန္းရာဂဏန္းေဈးကြက္ရွိၿပီး လိုင္စင္မဲ့ယာဥ္မ်ားျဖင့္ အနည္းဆံုးပမာဏ ႏွစ္တန္ခန္႔ သယ္ ေဆာင္ႏုိင္ျခင္းေၾကာင့္ ေမွာင္ခို ေဈးကြက္ က်ယ္ျပန္႔လာေနသည္ ဟု သစ္ေတာဌာနက ထုတ္ျပန္ သည္။
No comments:
Post a Comment