Monday, July 1, 2019

နွစ္ ၁၀ဝ ေက်ာ္ သက္တမ္းရွိ မီးရထားရံုးခ်ုပ္ေဟာင္းမွာ ေအာက္ေျခ ေဖာင္ေဒးရွင္း သံုးေပသာ ရွိသျဖင့္ လက္ရွိတြင္ နံရံအခြံကို ေအာက္ေျခ၌ Pile Foundation ထည့္သြင္း လုပ္ေဆာင္ေနေျကာင္းနွင့္ အဆိုပါ လုပ္ေဆာင္မႈ ျပီးစီးပါက ရံုးခ်ုပ္ေဟာင္းမွ ျဖုတ္ထားေသာ အစိတ္အပိုင္းမ်ား တစ္စစီ ျပန္လည္ တပ္ဆင္မည္ျဖစ္ျပီး ထိုသို့ ျပန္လည္ မြမ္းမံမႈအတြက္ ခြင့္ျပုခ်က္ အဆင့္ဆင့္ ေတာင္းခံခဲ့ရ

မြန်မာ့မီးရထား ရုံးချုပ်ဟောင်းကို တစ်စစီ ဖြိုဖျက်ပြီး နံရံအခွံ အောက်ခြေတွင် Pile Foundation ထည့်သွင်းမှု လုပ်ဆောင်နေသည့် လုပ်ငန်းခွင်ကို ဇွန် ၃၀ ရက်က တွေ့ရစဉ်နွစ္ ၁၀ဝ ေက်ာ္ သက္တမ္းရွိ မီးရထား ရံုးခ်ုပ္ေဟာင္းမွာ ေအာက္ေျခေဖာင္ေဒးရွင္း သံုးေပသာ ရွိသျဖင့္ လက္ရွိ အေျခအေနတြင္ Underfill Technology အသံုးျပု၍ နံရံအခြံအား ေအာက္ေျခ၌ Pile Foundation ထည့္သြင္းမႈ လုပ္ေဆာင္ေနေျကာင္းနွင့္ အဆိုပါ လုပ္ေဆာင္မႈ ျပီးစီးပါက ရံုးခ်ုပ္ေဟာင္းမွ ျဖုတ္ထားေသာ အစိတ္အပိုင္းမ်ားကို တစ္စစီ ျပန္လည္ တပ္ဆင္မည္ျဖစ္ျပီး ထိုသို့ ျပန္လည္ မြမ္းမံမႈအတြက္ ခြင့္ျပုခ်က္ အဆင့္ဆင့္ ေတာင္းခံခဲ့ရေျကာင္းနွင့္ ထိုသို့ လုပ္ေဆာင္မႈ အဆင့္ဆင့္ ျပီးစီးပါက မူလ ေရွးေဟာင္း အေဆာက္အအံုအတိုင္း ျပန္လည္ ျဖစ္ေပၚလာမည္ ျဖစ္ေျကာင္း အဆိုပါ စီမံကိန္းကို လုပ္ကိုင္ခြင့္ ရရွိထားသည့္ FMI ၏ လုပ္ငန္းဆိုင္ရာ အမႈေဆာင္အရာရွိခ်ုပ္ ဦးထြန္းထြန္းက ေျပာျကားသည္။


FMI က ေဒၚလာ သန္း ၇၀ဝ ခန့္ အသံုးျပု၍ လုပ္ေဆာင္ေနသည့္ Yoma Central စီမံကိန္းတြင္ ဗိုလ္ခ်ုပ္ေအာင္ဆန္းလမ္းေပၚရွိ Mixed-Used ဘက္စံု ဖြံ့ျဖိုးတိုးတက္မႈ စီမံကိန္းနွင့္ ျမန္မာ့ မီးရထားရံုးခ်ုပ္ေဟာင္းအား The Peninsula Yangon အျဖစ္ ေဖာ္ေဆာင္ျခင္းတို့ ပါဝင္ေနျခင္းျဖစ္ျပီး အဆိုပါ စီမံကိန္းတြင္ ျမန္မာ့မီးရထား ရံုးခ်ုပ္ေဟာင္းကို ျဖိုဖ်က္လိုက္သည္ဟု လူမႈကြန္ရက္တြင္ ပ်ံ့နွံ့ေနမႈနွင့္ ပတ္သက္ျပီး ဦးထြန္းထြန္းက လုပ္ငန္းေဆာင္ရြက္မႈ ပံုစံမ်ားကို ရွင္းလင္း ေျပာျကားျခင္း ျဖစ္သည္။

“ကြ်န္ေတာ္တို့အေနနဲ့ တကယ့္ကို Creative  ျဖစ္တဲ့ Construction Technology သံုးရတယ္။ ဘယ္လိုလုပ္ရလဲ ဆိုေတာ့ ဒီတိုက္ တစ္ခုလံုးရဲ့ Structure Building ေအာက္မွာ လံုေလာက္တဲ့ ေဖာင္ေဒးရွင္း ရွိရမယ္။ အဲဒီအတြက္ ဘယ္လိုလုပ္ရလဲဆို Underfill လို့ေခၚတဲ့ နည္းပညာ သံုးရတယ္။ ျမန္မာလို လြယ္လြယ္ေျပာရရင္ ဒီတိုက္ တစ္ခုလံုးမွာ ေျခေထာက္သစ္ ထည့္ေပးရတယ္။ ဒီတိုက္ တစ္ခုလံုး ေျခေထာက္သစ္ ထည့္ေပးတဲ့အခ်ိန္မွာ သူ့ရဲ့ လက္ရွိ Structure တစ္ခုလံုး မပ်က္ေအာင္ ထားရတယ္။ ထားတဲ့အခ်ိန္မွာ လက္ရွိ Stage မွာ အခြံတစ္ခုလံုး ခ်န္ထားျပီးေတာ့ ေအာက္မွာ Pile Foundation သြားေဆာက္တယ္။ ေဆာက္ျပီးတဲ့အခ်ိန္မွာ သူ့ရဲ့ဟာေတြ အကုန္တစ္စခ်င္း ျပန္တပ္ရမယ္။ အခု ျဖုတ္ထားတာေတြ အကုန္လံုးက ဂိုေဒါင္ထဲမွာ တစ္ခုခ်င္းစီ မွတ္တမ္းတင္ထားတယ္။ ဥပမာ ဒီေထာင့္၊ ဒီေနရာ၊ ဒီအုတ္၊ ဒီသစ္သား၊ ဒီပစၥည္း အကုန္လံုး ကြ်န္ေတာ္တို့ ထည့္ထားတယ္။ ဒီဥစၥာကို ျပန္ျပီးေတာ့ ေဆာက္ရတာက အရမ္းအနုစိတ္ပါတယ္။ အေသးစိတ္ပါတယ္။ ပညာရွင္ေတြက တိုက္ေဆာက္တဲ့ ပညာရွင္တင္ မကေတာ့ဘူး။ ေရွးေဟာင္း ထိန္းသိမ္းတဲ့ ပညာရွင္ပါ ပါလာတယ္။ ျပီးလို့ရွိရင္ ဗိသုကာပိုင္းဆိုင္ရာ ပညာေတြအတြက္ Reference ယူရတာေတြပါ ပါလာတယ္။ ဆိုေတာ့ ဒါကို ေဆာင္ရြက္ဖို့အတြက္ ဘယ္ေလာက္အထိ သြားလုပ္ရလဲဆို ကြ်န္ေတာ္တို့ ျမန္မာျပည္မွာ မွတ္တမ္း မရွိပါဘူး။ အဲဒါေျကာင့္ UK အထိ သြားရတယ္။ UK မွာ ဒီတိုက္ကို ေဆာက္တဲ့ မွတ္တမ္းကအစ လိုက္ရတယ္။ ထူးထူးဆန္းဆန္း ဘာသြားေတြ့လဲဆို ဒီတိုက္က တစ္ခါတည္း ေဆာက္ခဲ့တာ မဟုတ္ဘူး။ အပိုင္းလိုက္ ေဆာက္ခဲ့တာ။ ဒါက အဲဒီအခ်ိန္မွ ကြ်န္ေတာ္တို့လည္း သိရတာ” ဟု ဦးထြန္းထြန္းက ေျပာျကားသည္။


ထိုသို့ လုပ္ေဆာင္မႈ မရွိပါက မီးရထားရံုးခ်ုပ္ေဟာင္းမွာ ငလ်င္ဒဏ္နွင့္ သဘာဝေဘးဒဏ္မ်ား ခံနိုင္ရည္ မရွိသည့္အျပင္ ထိုသို့ တစ္စစီျဖုတ္၍ Pile Foundation ထပ္မံ ထည့္သြင္း၍ မူလ ေရွးေဟာင္း အေဆာက္အအံုပံုစံအတိုင္း လုပ္ေဆာင္ျခင္းမွာ အသစ္ျပန္လည္ တည္ေဆာက္ျခင္းထက္ ကုန္က်စရိတ္ သံုးဆခန့္ ပိုမိုေျကာင္းလည္း ဦးထြန္းထြန္းက ေျပာျကားသည္။

ျကမ္းခင္း ဧရိယာ ၂ ဒသမ ၄၄ သန္းခန့္ရွိသည့္ Yoma Central စီမံကိန္းတြင္ နာမည္ျကီး Peninsula အမွတ္တံဆိပ္ လူေန အိမ္ခန္းမ်ား၊ Grade A အဆင့္ရွိ ရံုးခန္း တာဝါ နွစ္ခုနွင့္ စီးပြားေရး လုပ္ငန္းသံုး ဟိုတယ္ တစ္လံုး၊ ဝန္ေဆာင္မႈပါရွိသည့္ လူေနအိမ္ခန္းမ်ားနွင့္ ယင္းတို့ကို Shopping Center တစ္ခုနွင့္ ခ်ိတ္ဆက္မည့့္ စီမံကိန္းမ်ား ပါဝင္မည္ ျဖစ္ေျကာင္း ဦးသိမ္းေဝက ေျပာျကားထားသည္။

“၂၀၂၁ ခုနွစ္ ဘ႑ဍာေရးနွစ္ လုပ္ငန္းေတြ အားလံုးျပီးဆံုးသြားခ်ိန္မွာ Yoma Central စီမံကိန္း အိမ္ျခံေျမ စီမံကိန္းေတြရဲ့ စံျပ ျဖစ္လာမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ အေမရိကန္ ေဒၚလာ သန္း ၇၀ဝ ေက်ာ္ ျမႈပ္နွံသြားမွာ ျဖစ္ျပီး အိမ္ျခံေျမက႑ဍမွာ နိုင္ငံျခား ရင္းနွီးျမႈပ္နွံမႈရဲ့ အျကီးဆံုး စီမံကိန္း ျဖစ္လာပါမယ္” ဟု ဦးသိမ္းေဝက ေျပာျကားသည္။

အေမရိကန္ ေဒၚလာ သန္း ၇၀ဝ ေက်ာ္ ကုန္က်မည္ ခန့္မွန္းထားသည့္ အဆိုပါ Yoma Central စီမံကိန္းအတြက္ FMI မွ ရွယ္ယာ ၁၂ ရာခိုင္နႈန္း၊ Yoma Strategic မွ ရွယ္ယာ ၄၈ ရာခိုင္နႈန္း ၊ Mitsubishi Corporation , Mitsubishi Estate Co, Ltd (Collectively) မွာ ရာခိုင္နႈန္း ၃၀၊ IFC မွ ငါး ရာခိုင္နႈန္းနွင့္ ADB မွ ငါး ရာခိုင္နႈန္း အစုရွယ္ယာ ထည့္ဝင္ျကမည္ ျဖစ္သည္။

ျမန္မာ့မီးရထား ရံုးခ်ုပ္ေဟာင္းကို    The Peninsula Yangon အျဖစ္ ေဖာ္ေဆာင္ျခင္း အပိုင္းတြင္ Hongkong and Shanghai Hotel က ရာခိုင္နႈန္း ၇၀၊ Yoma Strategic မွ အစုရွယ္ယာ ၂၄ ရာခိုင္နႈန္း နွင့္ FMI က ရွယ္ယာ ေျခာက္ ရာခိုင္နႈန္း ပါဝင္မည္ ျဖစ္သည္။

လက္ရွိတြင္ မီးရထား ရံုးခ်ုပ္ေဟာင္းကို တစ္စစီျဖုတ္၍ နံရံအခြံ၏ ေအာက္ေျခ၌ Pile Foundation ထည့္ျခင္း လုပ္ငန္းစဉ္မွာ စီမံကိန္း၏ အစပိုင္းသာ ရွိေနေသးျပီး ထိုသို့ လုပ္ေဆာင္ရန္အတြက္ သက္ဆိုင္ရာဌာန အသီးသီးမွ ခြင့္ျပုခ်က္မ်ား ေတာင္းခံခဲ့ရေျကာင္းနွင့္ အဆိုပါ လုပ္ငန္းစဉ္ အားလံုး ျပီးဆံုးပါက ျမန္မာ့မီးရထား ရံုးခ်ုပ္ေဟာင္း မွာ မူလ ေရွးေဟာင္း အေဆာက္အအံု ပံုစံအတိုင္း အသစ္တဖန္ ျပန္လည္ ေပၚထြက္လာမည္ ျဖစ္ေျကာင္း ဦးထြန္းထြန္းက ေျပာျကားသည္။

“ထပ္ေျပာရရင္ ဒီသက္တမ္းရွိတဲ့ တိုက္ကို တစ္စစီျဖိုျပီး အသစ္ေဆာက္တာ နဲ့ ဒီလိုမ်ိုး ျပန္လည္ ေဆာက္လုပ္တာက အနည္းဆံုး သံုးဆေလာက္ ပိုကုန္ပါတယ္။ ဒီလိုမ်ိုး ျပန္လည္ တည္ေဆာက္ဖို့အတြက္ စိန္ေခၚမႈ အမ်ားျကီးရွိသလို ခြင့္ျပုခ်က္ အမ်ားျကီး ယူခဲ့ရတယ္။ ေျမရွင္ျဖစ္တဲ့ ရထား။ ရန္ကုန္ျမို့မွာ အေဆာက္အအံုေဟာင္းေတြ ထိန္းတဲ့ YHT ။  ျပီးရင္ YCDC ။  ျပီးလို့ရွိရင္ အစိုးရပိုင္း။ ျပီးလို့ရွိရင္ တျခား နိုင္ငံတကာကေန ေရွးေဟာင္း အေဆာက္အအံုေတြ ထိန္းသိမ္းတဲ့ Standard ။ အကုန္လံုး ျကည့္ျပီးမွ လုပ္ခဲ့ရတာ” ဟု ဦးထြန္းထြန္း က ဆက္လက္ ေျပာျကားသည္။ 

No comments:

Post a Comment