Sunday, June 16, 2019

ဝန္ေဆာင္မႈ ေကာင္းေကာင္းေပးႏိုင္သည့္ အခ်ိန္ေရာက္မွသာ ရထားလက္မွတ္ခတိုးျမွင့္ေကာက္ခံမည္

ခရီးသြားျပည္သူမ်ားကို ဝန္ေဆာင္မႈေကာင္းေကာင္း ေပးႏိုင္သည့္ အခ်ိန္ေရာက္မွသာ ရထားလက္မွတ္ခ တိုးျမွင့္ေကာက္ခံသြား မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ျမန္မာ့မီးရထား (ေအာက္ျမန္မာျပည္ရံုး) မွ အေထြေထြ မန္ေနဂ်ာ ဦးေက်ာ္ေက်ာ္မ်ိဳးက ေျပာသည္။ ခရီးသြားျပည္သူမ်ား ရထားအႏၱရာယ္ကင္းရွင္းေရးႏွင့္ ပတ္သက္၍ သတင္းစာရွင္းလင္းပြဲတြင္ ၄င္းက အထက္ပါအတိုင္း ေျပာ ၾကားခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။



“ကြ်န္ေတာ္တို႔က အစိုးရဌာနျဖစ္တဲ့အတြက္ ရထားလက္မွတ္ခကို တိုးခ်င္တိုင္း တိုးလို႔မရဘူး။ ဒါေပမဲ့ တစ္ေန႔ေန႔ တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္ က်ရင္ ဘတ္စ္ကားေတြလို အဲကြန္းေတြ အျခားဝန္ေဆာင္မႈေတြ ေကာင္းေကာင္းေပးႏိုင္ရင္ေတာ့ လက္မွတ္ခ တိုးေကာက္မွာ ေပါ့။ ဝန္ေဆာင္မႈေကာင္းေကာင္း မေပးႏိုင္ဘဲနဲ႔ေတာ့ လက္မွတ္ခတိုးေကာက္လို႔ မရဘူး။ တိုးေကာက္တဲ့ အခါက်ရင္လည္း စီး တဲ့ ခရီးသည္ေတြအတြက္ အဆင္ေျပေအာင္ သင့္တင့္မွ်တတဲ့ ႏႈန္းထားတစ္ခုပဲ ေကာက္ခံမွာပါ”ဟု ျမန္မာ့မီးရထား (ေအာက္ ျမန္မာ ျပည္ရံုး)မွ အေထြေထြ မန္ေနဂ်ာ ဦးေက်ာ္ေက်ာ္မ်ိဳးက ေျပာသည္။

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ရထားလမ္းပိုင္း၏ အရွည္မွာ ၂၉ ဒႆမ ၅ မိုင္ရွည္ၿပီး ၿမိဳ႕တစ္ပတ္ ရထားခုတ္ေမာင္းခ်ိန္မွာ ၂ နာရီ မိနစ္ ၅၀ ၾကာခ်ိန္ရွိၿပီး အဆင့္ျမွင့္တင္ၿပီးပါက ၁ နာရီ မိနစ္ ၅၀ သာ ၾကာျမင့္မည္ျဖစ္ကာ ရထားတြဲဆိုင္းအသစ္မ်ားျဖင့္ အစားထိုးေျပးဆြဲ သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံမွ အသစ္မွာယူထားသည့္ တြဲဆိုင္းမ်ားျဖင့္ ေျပးဆြဲမည္ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ရထားလက္မွတ္ခကို ေျပာင္းလဲႏိုင္သည္ဟု ဦးေဆာင္ညႊန္ၾကားေရးမွဴး ဦးဘျမင့္က အကုန္သိသတင္းဌာန၏ ေမးျမန္းမႈကို ေျဖၾကားခဲ့ဖူးသည္။

လက္ရွိ ရထားစီးသည့္ ခရီးသည္ဦးေရမွာ ၇၀၀၀၀ ဝန္းက်င္သာရွိၿပီး စီမံကိန္းၿပီးပါက သံုးသိန္းအထိ ေမွ်ာ္မွန္းထားေၾကာင္းလည္း သိရသည္။
အဆိုပါ လမ္းပိုင္းကို ဂ်ပန္အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္ေရး ေအဂ်င္စီ(JICA)ႏွင့္ ျမန္မာ့မီးရထားတို႔မွ ပူးေပါင္း၍ ေဆာင္ရြက္ျခင္းျဖစ္ၿပီး ၅၀ ရာခိုင္ႏႈန္းေက်ာ္ၿပီးစီးေနၿပီျဖစ္ကာ ၂၀၂၂ တြင္ ရာႏႈန္းျပည့္ ၿပီးစီးမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

No comments:

Post a Comment