Tuesday, May 21, 2019

ပုဇြန္ေတာင္-ပဲခူး ရထားလမ္းပိုင္းအဆင့္ျမႇင့္တင္မႈ စတင္

ပုဇြန္ေတာင္-ပဲခူးရထားလမ္းပိုင္း အဆင့္ျမႇင့္တင္ ျခင္းကို ေမ၁၈ရက္မွစတင္ၿပီး တစ္ ျခမ္းပိတ္စနစ္ျဖင့္ လုပ္ေဆာင္ၿပီျဖစ္ ေၾကာင္း သိရသည္။ေ မ၁၈ရက္က ရန္ကုန္ဘူတာ ႀကီးတြင္ ရန္ကုန္-မႏၱေလး ရထား လမ္းျပန္လည္မြမ္းမံျခင္း (စီမံကိန္း အဆင့္-၁)ႏွင့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္လမ္း ပိုင္းအဆင့္ျမႇင့္တင္ျခင္း စီမံကိန္း ေဆာင္ရြက္ျခင္းမ်ားအတြက္ ပႏၷက္ တင္အခမ္းအနား၌ ပို႔ေဆာင္ေရး ႏွင့္ ဆက္သြယ္ေရးဝန္ႀကီးဌာန ျပည္ ေထာင္စုဝန္ႀကီး ဦးသန္႔စင္ေမာင္ က ေျပာသည္။



ရန္ကုန္ႏွင့္ပဲခူးအၾကား ရထား လမ္းပိုင္းသည္ ျဖတ္သန္းသည့္ရထား အမ်ားဆံုးျဖစ္ၿပီး တစ္ျခမ္းပိတ္ တစ္ ျခမ္းဖြင့္စနစ္ျဖင့္ ရထားေျပးဆြဲမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ထိုသို႔ရထားေျပးဆြဲမႈ မျပတ္ေစဘဲ အခ်ိန္ၾကန္႔ၾကာမႈအ နည္းဆံုးႏွင့္ ထိခိုက္မႈအနည္းဆံုး ျဖစ္ေအာင္ ႀကိဳးစားေဆာင္ရြက္သြား မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ゞင္းကေျပာသည္။

""ပဲခူးနဲ႔ရန္ကုန္အၾကား ရထား အမ်ားဆံုးနဲ႔ လမ္းေတြတစ္ျခမ္းပိတ္ တစ္ျခမ္းဖြင့္စနစ္ကို က်င့္သံုးသြားရ မွာျဖစ္လို႔ အမ်ားႀကီးခက္ခဲတာျဖစ္ ပါတယ္။ အခက္ဆံုးအပိုင္းမျဖစ္မေန လုပ္ရမယ့္အပိုင္းက ပဲခူး-ပုဇြန္ေတာင္ လမ္းပိုင္းျဖစ္ပါတယ္""ဟု ၄င္းကေျပာ သည္။
ပုဇြန္ေတာင္-ပဲခူးရထားလမ္း ပိုင္းအဆင့္ျမႇင့္တင္ျခင္းႏွင့္ ရန္ကုန္ ၿမိဳ႕ပတ္ရထားလမ္း အဆင့္ျမႇင့္တင္ ရာ၌ အခ်က္ျပစနစ္မ်ားတပ္ဆင္ ျခင္းလုပ္ငန္းကို ဂ်ပန္ကုမၸဏီျဖစ္ သည့္ ွSumitomo Corporation က တာဝန္ယူမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိ ရသည္။

ပုဇြန္ေတာင္ဘူတာသည္ ကား လမ္း၊ ရထားလမ္းႏွင့္ေရလမ္းေၾကာင္း တို႔ဆံုရာ အခ်က္အခ်ာက်သည့္ေန ရာတစ္ခုျဖစ္သျဖင့္ ယင္းေနရာဖြံ႕ ၿဖိဳးတိုးတက္ေရးအတြက္ အေရးပါ သည့္ဆံုခ်က္တစ္ခုျဖစ္ေစရန္ ျပင္ ဆင္ေနေၾကာင္း ရန္ကုန္တိုင္းေဒသ ႀကီးဝန္ႀကီးခ်ဳပ္ ဦးၿဖိဳးမင္းသိန္းက ေျပာသည္။
""ရန္ကုန္-မန္းလမ္းပိုင္းကို ရန္ကုန္ကေန ပုဇြန္ေတာင္ဘူတာက ပဲခူးအထိအဆင့္ျမႇင့္တင္မႈ ရန္ကုန္ ၿမိဳ႕ပတ္ရထားလမ္း အဆင့္ျမႇင့္တင္ ၿပီး မီးပြိဳင့္စနစ္ေတြတပ္ဆင္ေပးႏိုင္ မႈဟာ ရန္ကုန္အတြက္ မ်ားစြာအ ေထာက္အကူျဖစ္ပါတယ္""ဟု ၄င္း ကေျပာသည္။
ပုဇြန္ေတာင္-ပဲခူးရထားလမ္း ပိုင္းကိုျပဳျပင္ၿပီးလွ်င္ ရွိန္ႏႈန္းျမန္ရထား မ်ား ေျပးဆြဲႏိုင္ေတာ့မည္ျဖစ္ၿပီး ရန္ကုန္-မႏၲေလးၾကား အခ်ိန္ၾကာ ျမင့္မႈကို က်ံဳ႕လိုက္ႏိုင္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ဝန္ႀကီးခ်ဳပ္ဦးၿဖိဳးမင္းသိန္းက ေျပာ သည္။

ရန္ကုန္-မႏၱေလးရထားလမ္း (စုစုေပါင္းအရွည္မွာ ၆၂၀ကီလိုမီ တာ)ကို ဂ်ပန္ႏိုင္ငံ၏တရားဝင္ဖြံ႕ၿဖိဳး မႈအကူအညီ(ODA) ေခ်းေငြအစီ အစဥ္ျဖင့္ ျပန္လည္ျပဳျပင္မည္ျဖစ္ သည္။ရန္ကုန္-မႏၱေလးရထားလမ္း ျပန္လည္မြမ္းမံမႈစီမံကိန္းအရ ရန္ကုန္- ေတာင္ငူရထားလမ္းပိုင္းအား စီမံ ကိန္းအဆင့္(၁)၊ ေတာင္ငူ-မႏၱေလး ရထားလမ္းပိုင္းကို စီမံကိန္းအဆင့္ (၂)အျဖစ္ အဆင့္လိုက္ျပန္လည္ျပဳ ျပင္မည္ျဖစ္ၿပီး စီမံကိန္းအဆင့္(၁) သည္ ၂၀၂၃ခုႏွစ္တြင္ၿပီးစီးႏိုင္မည္ ဟုေမွ်ာ္မွန္းထားေၾကာင္း သိရသည္။ပုဇြန္ေတာင္ဘူတာႏွင့္ ပဲခူး ဘူတာအၾကား ရထားလမ္းပိုင္းသည္ စီမံကိန္းအဆင့္(၁)တြင္ ပါဝင္ေၾကာင္း သိရသည္။

No comments:

Post a Comment