Thursday, June 20, 2019

အစိုးရဝယ္ယူထားေသာေက်ာင္းကားမ်ားမွာ ရပ္ထားျခင္းမဟုတ္၊ ပ်က္လွ်င္ အေရးေပၚအစားထိုးရန္ အဆင္သင့္ျပင္ထားျခင္းဟု ဝန္ႀကီးခ်ဳပ္ဆို

အစိုးရဝယ္ယူ ထားသည့္ ေက်ာင္းကားမ်ားသည္ ရပ္ထားျခင္းမဟုတ္ဘဲ ပ်က္လွ်င္ အေရးေပၚ အစားထိုးေပးရန္ အတြက္ အဆင္သင့္ျပင္ထားျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း ရန္ကုန္တိုင္းေဒသ ႀကီး ဝန္ႀကီးခ်ဳပ္ ဦးၿဖိဳးမင္းသိန္းကေျပာသည္။ ""ေက်ာင္းကားကရွိသမွ်ကား အကုန္ေျပးေနလို႔မရပါဘူး။ ဘာ ေၾကာင့္လဲဆိုရင္ ေက်ာင္းကားက ပ်က္လို႔မရပါဘူး။ ပ်က္ရင္ကေလး က ေက်ာင္းမတက္ရေတာ့ဘူး ျဖစ္သြားမယ္။ အေရးေပၚဆိုရင္ အျမန္ဆံုးအစားထိုးေပးဖို႔ စီစဥ္ ေဆာင္ရြက္ထားတာ ျဖစ္ပါတယ္"" ဟု ゞင္းကေျပာသည္။



၂၀၁၈-၂၀၁၉ ပညာသင္ႏွစ္ ေက်ာင္းဖြင့္ခ်ိန္မွစ၍ TTC (ကမာ ရြတ္)ႏွင့္ TTC(ရန္ကင္း)ေက်ာင္း တို႔တြင္ ေက်ာင္းကားစုစုေပါင္း၆၇  စီးကို ေျပးဆြဲခဲ့ၿပီး လက္ရွိတြင္ ေက်ာင္းကားစီးေရ ၁၀ဝ ခန္႔ေျပး  ဆြဲေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

ရန္ကုန္တိုင္းအစိုးရအေနျဖင့္ ေက်ာင္းကားေျပးဆြဲေရး ေဈးကြက္ ထဲ ဝင္လိုျခင္းေၾကာင့္ မဟုတ္ဘဲ စနစ္က်သည့္ ေက်ာင္းကားစနစ္ တစ္ခုျဖစ္ေပၚေစလိုသည့္ ရည္ရြယ္ ခ်က္ျဖင့္ ဝင္ေရာက္ေဆာင္ရြက္ ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း ဝန္ႀကီးခ်ဳပ္က ဆက္လက္ေျပာသည္။

""ဒီက႑ကိုလည္း ပုဂၢလိက ကေန လုပ္နိုင္မယ္ဆိုရင္ ေပးခ်င္ ပါတယ္။ ပုဂၢလိက မလုပ္ႏိုင္ေသး ဘူး။ ဒီဥစၥာက လုပ္ရခက္ခဲတဲ့ ပံုစံျဖစ္ေနတယ္ဆိုရင္ ကြၽန္ေတာ္ တို႔ အစိုးရဘက္ကေန တတ္ႏိုင္ သေလာက္ YRTA ရဲ႕social business တခုလို ဝင္လုပ္ေပးဖို႔ အတြက္ ျပင္ဆင္ေဆာင္ရြက္သြား မွာ ျဖစ္ပါတယ္""ဟု ၄င္းကေျပာ သည္။

ေက်ာင္းကားမ်ားကို YRTA ပိုင္ ကားမ်ားအျဖစ္ ေျပးဆြဲျခင္း ထက္ ပုဂၢလိကက႑ႏွင့္ PPP လုပ္ေဆာင္ရန္ ေမွ်ာ္မွန္းထား ေၾကာင္း ရန္ကုန္တိုင္းအစိုးရအ ဖြဲ႕ထံမွ သိရသည္။ေက်ာင္းကားလုပ္ငန္းကို ပုဂၢလိကက႑မွ ဝင္ေရာက္ေဆာင္ ရြက္မည္ဆိုပါက က.ည.န ၏မူေဘာင္ စည္းမ်ဥ္းစည္းကမ္းမ်ား ကို လိုက္နာရန္ လိုအပ္မည္ျဖစ္ ေၾကာင္း သိရသည္။

တစ္ဦးခ်င္းပိုင္ေက်ာင္းကားမ်ားတြင္ လိုက္ထရတ္အုပ္စုဝင္ ကားမ်ားျဖင့္ ေက်ာင္းကားေျပး ဆြဲျခင္းကို ၂၀၁၉-၂၀၂၀ ပညာ သင္ႏွစ္မွစ၍ ခြင့္မျပဳေတာ့ဘဲ ကညန၏ သတ္မွတ္စံခ်ိန္စံၫႊန္းႏွင့္ ကိုက္ညီေသာတစ္ဦးခ်င္းပိုင္လိုက္ ထရတ္မဟုတ္သည့္ ေက်ာင္းကား မ်ားကိုမူ ဆက္လက္ေျပးဆြဲခြင့္ ျပဳခဲ့သည္။ကိုရီးယားအစိုးရႏွင့္ရန္တိုင္းေဒသႀကီးအစိုးရတို႕G to G စနစ္ ျဖင့္ ကိုရီးယားႏိုင္ငံ၊ ဟြန္ဒိုင္း ကားကုမၸဏီထုတ္ ေက်ာင္းကား Bus အစီး ၂၀ဝ ကို ၂၀၁၇ ခုႏွစ္ က ဝယ္ခဲ့သည္။

No comments:

Post a Comment