Tuesday, July 9, 2019

ျမန္မာ့မီးရထားက စက္ေခါင္းေလးလံုးကို ျပည္တြင္းပညာရွင္မ်ားျဖင့္ တပ္ဆင္ထုတ္လုပ္မည္

 ျမန္မာ့မီးရထားက စက္ ေခါင္းေလးလံုးကို ျပည္တြင္း ပညာရွင္မ်ားျဖင့္ ဆက္လက္တပ္  ဆင္ထုတ္လုပ္မည္ဟု ေနျပည္ ေတာ္ စက္ေခါင္းစက္႐ံုမွဴး ဦးျမင့္ ႏိုင္က ေျပာသည္။ျ မန္မာ့မီးရထားသည္ ၂၀၁၈မွ ၂၀၁၉ မတ္လအထိ တ႐ုတ္ ႏိုင္ငံမွ ပညာရွင္မ်ား အကူအညီ ျဖင့္ စက္ေခါင္း ၁၀ လံုး တပ္ဆင္ ထုတ္လုပ္ၿပီးေနာက္ ျပည္တြင္း ပညာရွင္မ်ားျဖင့္သာ ဆက္လက္ ထုတ္လုပ္ရန္ ျပင္ဆင္ေနသည္။



‘‘စက္ပစၥည္းေတြဝယ္ယူဖို႔ အတြက္ကို တင္ဒါေခၚထားၿပီးၿပီ။ ျမန္မာ့မီးရထား ဘတ္ဂ်က္နဲ႔ပဲ ထုတ္လုပ္သြားမွာပါ။ ကုန္က်မူကိုေတာ့ အခုအခ်ိန္မွာ မေျပာႏိုင္ ေသးဘူး။ ဒီတစ္ႀကိမ္က ျမန္မာ့မီးရထားက ပညာရွင္ေတြ သီးသန္႔ေဆာင္ရြက္သြားမွာ ျဖစ္ပါတယ္’’ ဟု ဦးျမင့္ႏိုင္က ေျပာသည္။

ယခင္က တ႐ုတ္ပညာရွင္ မ်ားႏွင့္ ပူးေပါင္းထုတ္လုပ္သည့္ စက္ေခါင္းမ်ားသည္ ကြန္ပ်ဴတာ ထိန္းခ်ဳပ္ေရးစနစ္ပါ၀င္ၿပီး ျမင္းေကာင္ေရ ၂,၀၀၀ အားရွိကာႏုိင္ငံတကာ စံႏႈန္းအတုိင္း တပ္ ဆင္ခဲ့ေၾကာင္း ထုတ္ျပန္ထား သည္။

 အဆိုပါ စက္ေခါင္းမ်ား သည္ ျပည္ပမွဝယ္ယူသည့္ စက္ေခါင္းမ်ားထက္ တန္ဖိုးကန္ေဒၚ လာ ႏွစ္သိန္းခန္႔ ေလ်ာ့နည္းသက္ သာသည္ဟု ျမန္မာ့မီးရထား တာဝန္ရိွသူမ်ားက ဆိုသည္။

ယခု ဆက္လက္ထုတ္လုပ္ မည့္စက္ေခါင္းမ်ားကို ယင္းနည္း ပညာ အရည္အေသြးအတိုင္း ထည့္သြင္းေဆာင္ရြက္ရန္ စီစဥ္ ေနသည္။

‘‘ဒီဘတ္ဂ်က္ႏွစ္ထဲမွာ ၿပီးစီး ေအာင္ေတာ့ ေမွ်ာ္လင့္ထားတယ္။ အေၾကာင္းအမ်ိဳးမ်ိဳးေၾကာင့္ မၿပီး ရင္ ေနာက္ဘတ္ဂ်က္ကာလထဲ ေတာ့ ေရာက္သြားႏိုင္တယ္’’ဟု ဦးျမင့္ႏိုင္က ေျပာသည္။ ထိုသို႔ တပ္ဆင္ထုတ္လုပ္ ၿပီးျဖစ္သည့္ စက္ေခါင္းမ်ားကို  မႏၲေလး-ျမစ္ႀကီးနားလမ္းပိုင္းႏွင့္ ရန္ကုန္-မႏၲေလး ရထားလမ္းပိုင္းတို႔တြင္ ထည့္သြင္းအသံုးျပဳေနၿပီ ဟု ျမန္မာ့မီးရထားက ထုတ္ျပန္ သည္။

No comments:

Post a Comment