Tuesday, May 28, 2019

ေက်ာင္းေခၚႀကိမ္ မျပည့္သူမ်ား၊ တတ္ေျမာက္မႈ အားနည္းသူမ်ားကို ဇူလိုင္ကစ၍ ျဖည့္ဆည္းသင္ၾကားေပးရန္ ၫႊန္ၾကား

 ေက်ာင္းေခၚႀကိမ္ မျပည့္ သူ၊ တတ္ေျမာက္မႈအားနည္းသူ အေျခခံပညာ ေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူမ်ားအတြက္ ျဖည့္ဆည္းသင္ၾကားေပးျခင္း (Reme-dial Education)ကို ဇူလိုင္ကစ၍ ျပဳလုပ္ရန္ ပညာေရးဝန္ႀကီးဌာန က ေက်ာင္းအုပ္၊ ဆရာ၊ ဆရာမ မ်ားအား ၫႊန္ၾကားထားသည္။ ၂၀၁၉-၂၀ ပညာသင္ႏွစ္ ေက်ာင္းအပ္ႏွံေရးသီတင္းပတ္ကို ေမလ ၂၅ ရက္မွ ၃၁ ရက္အထိ ေဆာင္ရြက္မည္ျဖစ္ၿပီး ပညာေရး ဝန္ထမ္းမ်ားကို ယခုပညာသင္ ႏွစ္ႏွင့္ပတ္သက္၍ အသိေပးေၾက ညာခ်က္မ်ား ထုတ္ျပန္ထားရာ တြင္ ထုိသို႔ ထည့္သြင္းၫႊန္ၾကား ျခင္းျဖစ္သည္။



 စာေမးပြဲစစ္ေဆးျခင္းကို တစ္ႏွစ္လံုးတြင္ ေလးႀကိမ္သာ ေဆာင္ရြက္မည့္အျပင္ ျဖည့္ ဆည္းသင္ၾကားျခင္းကို ဇူလိုင္က စတင္၍ ႏွစ္ဆံုးစစ္ေဆးျခင္းမတုိင္မီအထိ ဆက္လက္ေဆာင္ ရြက္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ၫႊန္ၾကား ထားသည္။ ‘‘စာမလိုက္ႏိုင္တဲ့ ကေလး လိုက္ႏိုင္ေအာင္၊ ေက်ာင္းေခၚ ႀကိမ္မျပည့္တဲ့ ကေလးကို စာ လိုက္ႏုိင္ေအာင္ ဇူလိုင္ကတည္း က ျဖည့္ဆည္းသင္ၾကားေပးရ မယ္။ အပတ္စဥ္မွန္မွန္ Reme-dial (ျဖည္းဆည္းသင္ၾကားျခင္း) လုပ္ေပးရမယ္။ ထိေရာက္မႈရွိဖို႔ ေတာ့ ဆရာႀကီး၊ ဆရာမႀကီးတို႔ ႀကိဳးစားေပးၾကပါ’’ဟု ပညာေရး ဝန္ႀကီးဌာန ျပည္ေထာင္စုဝန္ႀကီး ေဒါက္တာမ်ိဳးသိမ္းႀကီးက ေက်ာင္းအပ္ႏွံေရး သီတင္းပတ္ မတိုင္မီ ေမလတတိယပတ္တြင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရွိ ေက်ာင္းအုပ္ႀကီးမ်ားႏွင့္ ေတြ႕ဆံုစဥ္ ေျပာၾကားသည္။

ေက်ာင္းဖြင့္ၿပီး ႏွစ္လအတြင္း ေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူ မ်ား၏ သင္ယူမႈအေျခအေနကို အကဲျဖတ္ကာ ၎တို႔အားနည္း ေသာ ဘာသာရပ္မ်ားအတြက္ အခ်ိန္ပိုေခၚယူကာ ျဖည့္ဆည္း သင္ၾကားရန္ စီစဥ္ထားေၾကာင္း ေက်ာင္းအုပ္ႀကီးမ်ားကဆိုသည္။

‘‘ဇူလိုင္ကတည္းက ျဖည့္ ဆည္းသင္ၾကားရမယ္လို႔ ေျပာ ထားတယ္။ ဒါက ႏွစ္တုိင္းပါပဲ။ စာေမးပြဲေလးႀကိမ္စစ္မယ္။ ပထမအႀကိမ္ စာေမးပြဲၿပီးကတည္းက Remedial (ျဖည့္ဆည္းသင္ၾကား ျခင္း)လုပ္ခိုင္းတာပါ’’ဟု ရန္ကုန္ တိုင္းေဒသႀကီး အလံုၿမိဳ႕နယ္မွ အလယ္တန္းျပဆရာမတစ္ဦးက ေျပာသည္။

ျဖည့္ဆည္းသင္ၾကားသည့္ စနစ္ကို ၂၀၁၆-၁၇ ပညာသင္ႏွစ္ က စတင္ခဲ့ၿပီး ေအာက္တုိဘာအ တြင္း က်င္းပသည့္ ႏွစ္လယ္စာ ေမးပြဲတြင္ အားနည္းေသာ ဘာ သာရပ္အလိုက္ ႏုိဝင္ဘာ၊ ဒီဇင္ဘာႏွင့္ ဇန္နဝါရီ သံုးလအတြင္း အခ်ိန္ပို ေခၚယူကာ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ားက ျပန္လည္သင္ၾကားခဲ့ သည္။ ယခုႏွစ္တြင္ ပထမအႀကိမ္ စာေမးပြဲၿပီးစဥ္ ဇူလိုင္လကစၿပီး ျဖည့္ဆည္း သင္ၾကားရမည္ျဖစ္ သည္။  အေျခခံပညာေက်ာင္းမ်ား ကို ဇြန္လ ၃ ရက္တြင္ စတင္ဖြင့္ လွစ္မည္ျဖစ္သည္။

No comments:

Post a Comment