Wednesday, June 19, 2019

ျပည္ေထာင္စုတိုင္းရင္းသားလူငယ္မ်ား စြမ္းရည္ဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္ေရးဒီဂရီေကာလိပ္သို႔ဝိဇၨာဘြဲ႔ႏွင့္ ေအဂ်ီတီအိုင္ဘြဲ႕ ပထမႏွစ္သင္တန္းမ်ားအတြက္ စတင္ေလွ်ာက္ထားႏိုင္

ျပည္ေထာင္စု တိုင္းရင္းသား လူငယ္မ်ားစြမ္း ရည္ဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္ေရး ဒီဂရီေကာ လိပ္သို႔ ဝိဇၨာဘြဲ႕ႏွင့္ေအဂ်ီတီအိုင္ ဘြဲ႕ ပထမႏွစ္ သင္တန္းမ်ားအ တြက္ စတင္ေလွ်ာက္ထားႏိုင္ၿပီျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ ၂၀၁၉ ခုႏွစ္ တကၠသိုလ္ဝင္ တန္းေအာင္ျမင္ထားေသာ တိုင္း ေဒသႀကီး၊ ျပည္နယ္အသီးသီးမွ တိုင္း ရင္းသား ေက်ာင္းသားေက်ာင္း သူမ်ားကို ျပည္ေထာင္စုတိုင္းရင္း သားလူငယ္မ်ား စြမ္းရည္ဖြံ႔ၿဖိဳး တိုးတက္ ေရးဒီဂရီေကာလိပ္ ရန္ ကုန္/စစ္ကိုင္းတို႔၌ ဝိဇၨာသိပၸံႏွင့္ ေအ ဂ်ီတီအိုင္ ပထမႏွစ္သင္တန္းမ်ား တြင္ တက္ေရာက္ႏိုင္ရန္ ဝင္ ခြင့္မ်ားကို ေခၚယူထားၿပီးအင္ဂ်င္ နီယာအတတ္ပညာ ဒီပလိုမာသင္ တန္းအတြက္ သိပၸံဘာသာတြဲ၊ ဝိပၸံဘာသာတြဲျဖင့္ ေအာင္ျမင္ကာ ရမွတ္ ၃၂၁ မွတ္ႏွင့္အထက္ရွိသူ မ်ားေလွ်ာက္ထားႏိုင္ၿပီး ဝိဇၨာဘြဲ႕သင္ တန္းအတြက္ ဝိဇၨာဘာသာတြဲ၊ ဝိပၸံ ဘာသာတြဲျဖင့္ ေအာင္ျမင္ကာ ရ မွတ္ ၃၀ဝ ႏွင့္အထက္ရရွိသူမ်ား ေလွ်ာက္ထားႏိုင္ေၾကာင္း အဆိုပါ ေကာလိပ္မွ ေၾကညာထားသည္။



သင္တန္းသားသင္တန္းသူ မ်ားကိုေရြးခ်ယ္ရာတြင္ နယ္စြန္း နယ္ဖ်ားမွျဖစ္ျခင္း၊ ျပည္ေထာင္စု တိုင္းရင္းသားျဖစ္ျခင္း၊ မိဘမဲ့(သို႔) မိမဲ့(သို႔)ဘမဲ့ျဖစ္ျခင္း၊ ဆင္းရဲႏြမ္း ပါးသူျဖစ္ျခင္း၊ ေလွ်ာက္ထားသည့္ ေဒသ(သို႔မဟုတ္)မည္သည့္ေဒသ တြင္မဆို တာဝန္ထမ္းေဆာင္ႏိုင္ မည့္သူျဖစ္ျခင္းတို႔အေပၚ မူတည္ ၿပီးညီၫြတ္မွ်တစြာေရြးခ်ယ္ရမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ တကၠသိုလ္ဝင္တန္း ကို ေဘာ္ဒါေဆာင္မ်ားတြင္ ေန ထိုင္တက္ေရာက္ေအာင္ျမင္သူ မ်ားကို ေရြးခ်ယ္ျခင္းမျပဳလုပ္ရန္ ကိုလည္း ထုတ္ျပန္ထားသည္။

ေရးေျဖႏွင့္လူေတြ႕ ေအာင္ျမင္ ထားေသာ ေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူ မ်ားကို က်န္းမာေရးစိစစ္မႈမ်ား ျပဳ လုပ္မည္ျဖစ္ၿပီး ေအာင္ျမင္ျခင္းမရွိ သူမ်ား၏ေနရာတြင္ အရန္အျဖစ္ ေရြးခ်ယ္ထားေသာ သင္တန္းသား၊ သင္တန္းသူမ်ားျဖင့္ အစားထိုး သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

ပထမႏွစ္သင္တန္းတက္ ေရာက္ရန္ ေရြးခ်ယ္ျခင္းခံရၿပီး ေဆးစစ္ခ်က္မေအာင္သျဖင့္ ျပန္ လည္ေစလႊတ္ျခင္းခံရသည့္ ေက်ာင္း သား၊ ေက်ာင္းသူမ်ားသည္ သင္ တန္းျပန္လည္တက္ေရာက္လိုပါက တိုက္ရိုက္ တက္ေရာက္ခြင့္ျပဳမည္ မဟုတ္ဘဲ သင္တန္းသားအသစ္ကဲ့ သို႔ ျပန္လည္ေလွ်ာက္ထားရမည္ ျဖစ္သည္။
ယခင္ႏွစ္ကအဆိုပါေက်ာင္း အတြက္တစ္ႏိုင္ငံလံုးအတိုင္းအ တာျဖင့္သင္တန္းသားသင္တန္း သူ ၄၀ဝ ေက်ာ္ဝင္ခြင့္ေပးခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။

No comments:

Post a Comment