Monday, May 6, 2019

ဖားကန္႔တြင္ ေတာင္ကမ္းပါးယံၿပိဳက်၍ ေက်ာက္တူးေနသူ ႏွစ္ဦးေသ၊ ႏွစ္ဦးဒဏ္ရာရ

ဖားကန္႔တြင္ ႏြံကန္ပြင့္က်မႈႏွင့္ ေတာင္ကမ္းပါးယံၿပိဳက်မႈေၾကာင့္ လူ ၆၀ ခန္႔ ေသဆံုး၍ အႏၲရာယ္ရွိေသာ လုပ္ကြက္အခ်ိဳ႕ ကို ပိတ္သိမ္းထားစဥ္ေတာင္ ကမ္းပါးယံၿပိဳက်မႈ ထပ္မံျဖစ္ပြားရာ ေက်ာက္တူးေနသူႏွစ္ဦး ေသဆံုးၿပီး ႏွစ္ဦးဒဏ္ရာရခဲ့သည္။ ေမလ ၄ ရက္ ညေန ၄ နာရီခြဲခန္႔က ဖားကန္႔ၿမိဳ႕နယ္ေတာင္ ေကာ့ေက်းရြာရွိ သက္တမ္းကုန္ လုပ္ကြက္ေဟာင္းတြင္ ေတာင္ကမ္းယံၿပိဳက်မႈျဖစ္ပြားျခင္းျဖစ္သည္။



‘‘ေက်ာက္တူးေနခ်ိန္မွာ အေပၚဘက္က ေတာင္ကမ္းပါးယံၿပိဳက်ၿပီး ထိခိုက္ကုန္တာ။ ႏွစ္ဦးေသဆံုးၿပီး ႏွစ္ဦးဒဏ္ရာရတယ္။ ဒဏ္ရာရသူေတြေဆး႐ံုမွာ’’ ဟု ဖားကန္႔ၿမိဳ႕နယ္ မီးသတ္ဦးစီးဌာန မွ ဦးေျပၿငိမ္းက ေျပာသည္။

ဒဏ္ရာရသူႏွစ္ဦးအနက္ တစ္ဦးသည္အေျခအေန ျပင္းထန္သည္ဟု ေဒသအေျခစိုက္ လူမႈကူညီေရးအဖြဲ႕မ်ားက ေျပာသည္။

ဖားကန္႔ၿမိဳ႕နယ္တြင္ ၿပီးခဲ့သည့္ ဧၿပီ ၂၂ ရက္ညႏွင့္ ၂၅ ရက္ နံနက္က ႏြံကန္ပြင့္က်မႈ၊ ေက်ာက္ေဆာင္ၿပိဳက်မႈႏွင့္ေျမစာပံုၿပိဳက်မႈတစ္ႀကိမ္စီ ျဖစ္ပြားၿပီး လူ ၅၈ ဦးေသဆံုးကာ တစ္ဦးေျခေထာက္မ်ား ျပတ္ေတာက္ခဲ့ သည္။ သယံဇာတႏွင့္ သဘာဝပတ္ဝန္းက်င္ထိန္းသိမ္းေရးဝန္ႀကီးဌာန ဦးေဆာင္ၫႊန္ၾကားေရးမွဴးတစ္ဦး ဦးေဆာင္၍ ကြင္းဆင္း စစ္ေဆးၿပီး အႏၲရာယ္ရွိေသာ လုပ္ကြက္ ၁၇ ခုကို ပိတ္သိမ္းခဲ့သည္။ ကုမၸဏီမ်ားက တူးေဖာ္ေနသည့္ လုပ္ကြက္မဟုတ္ေသာ သက္တမ္းလြန္လုပ္ကြက္မ်ားတြင္ ေျမစာပံုႏွင့္ ေက်ာက္ကမ္းပါးယံၿပိဳက်ႏိုင္သည့္ ေနရာအခ်ိဳ႕ရွိေနေသးသည္ဟု ေဒသခံမ်ားကသတိေပးသည္။

No comments:

Post a Comment