Monday, May 6, 2019

ေမာ္လၿမိဳင္-သံျဖဴဇရပ္ (BOT) စနစ္လမ္းပိုင္းအား ျပည္နယ္အစိုးရႏွင့္အဖြဲ႕အစည္းတို႔မွ စိစစ္ၿပီး အခ်ိန္မီျပဳျပင္ေပးရန္တိုက္တြန္းေၾကာင္းအဆို တင္သြင္း

BOT စ နစ္ျဖင့္ ေဆာင္ရြက္ေနေသာ ေမာ္ လၿမိဳင္-သံျဖဴဇရပ္လမ္းပိုင္းအား အစိုးရႏွင့္ သက္ဆိုင္ရာအဖြဲ႕အ စည္းမ်ားက အခ်ိန္မီျပဳျပင္ေပးရန္ တိုက္တြန္းေၾကာင္း အဆိုကို သထံု ၿမိဳ႕နယ္ မဲဆႏၵနယ္အမွတ္(၂) မွ ျပည္နယ္လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္ ဦးေအာင္ေက်ာ္သူက ေမ ၃ ရက္ တြင္ ဆက္လက္က်င္းပေနသည့္ (၁၃)ႀကိမ္ေျမာက္ မြန္ျပည္နယ္ လႊတ္ေတာ္ပံုမွန္အစည္းအေဝး တြင္ တင္သြင္းေၾကာင္း သိရသည္။

အဆိုပါလမ္းပိုင္းတြင္ လမ္း အရည္အေသြးျပည့္မီျခင္းမရွိ၍ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္တိုက္မိမႈမ်ား မၾကာ ခဏျဖစ္ပြားေနေၾကာင္း၊ မြန္ျပည္ နယ္အစိုးရအဖြဲ႕ ရန္ပံုေငြျဖင့္ေဆာင္ ရြက္ခဲ့သည့္ သံျဖဴဇရပ္-ေရး လမ္း ပိုင္းႏွင့္ႏိႈင္းယွဥ္ပါက အရည္အေသြး နိမ့္ေနေၾကာင္း ျပည္သူမ်ား၏ သံုးသပ္ေျပာဆိုမႈအရ သိရသည္။
""ျပည္သူေတြရဲ႕ အသက္ အႏၱရာယ္ျဖစ္ေနတာေၾကာင့္ အခု လိုလႊတ္ေတာ္မွာ အဆိုတင္ရျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။ သက္ဆိုင္ရာဌာနကို ေမးျမန္းတဲ့အခါ မုဒံု-ေမာ္လၿမိဳင္ လမ္းေၾကာင္းမွာ တစ္ေန႔ယာဥ္အ စီးေရ ၄၀ဝ၀ နဲ႔ ၅၀ဝ၀ ၾကားသြား လာေနတဲ့အတြက္ လမ္းအက်ယ္ ၄၈ ေပ ေလးလမ္းသြား ခင္းကိုခင္း ေပးရမယ္။ မခင္းေပးဘူးဆိုရင္အ ေရးယူမႈအပိုင္းေတြဆက္လုပ္လို႔ရ တယ္""ဟု ဦးေအာင္ေက်ာ္သူက ေျပာသည္။

ေမာ္လၿမိဳင္ေဈးႀကိဳရပ္မွ ဖားေအာက္အထိ လမ္းအက်ယ္ မွာ ေပ ၅၀ ခန္႔ရွိေသာ္လည္း အ လယ္ ၂၄ ေပကိုသာ ႏိုင္လြန္ကတၲ ရာခင္းထားသည့္အတြက္ ယာဥ္ မ်ားအေနျဖင့္ ႏိုင္လြန္ကတၲရာ လမ္းေပၚတက္ေမာင္းၾကျခင္း၊ ခင္း ထားသည့္အပိုင္းမွာ ျမင့္ေနသျဖင့္ လမ္းေပၚတြင္ ယာဥ္ႀကီးႏွင့္ယာဥ္ ငယ္မ်ား(ဆိုင္ကယ္အပါအဝင္) ေက်ာ္တက္ရာတြင္ အခက္အခဲျဖစ္ ၿပီး တိမ္းေမွာက္မႈျဖစ္စဥ္မ်ားျဖစ္ ေပၚေနေၾကာင္း သိရသည္။
ေမာ္လၿမိဳင္-သံျဖဴဇရပ္လမ္း ပိုင္းမွာ အရွည္ ၃၇ မိုင္ရွိၿပီး AK ေအးကို မိသားစုေဆာက္လုပ္ေရး ကုမၸဏီမွ ၂၀၁၁ ခုႏွစ္မွစတင္ၿပီး BOT (Build, Operate, Trans-fer) တည္ေဆာက္လုပ္ေဆာင္လႊဲ ေျပာင္း စနစ္ျဖင့္လုပ္ကိုင္ခြင့္ရရွိခဲ့ ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

No comments:

Post a Comment