Monday, May 6, 2019

ယူနိုက္တက္ဟာ ခ်န္ပီယံလိဂ္ျပိုင္ပြဲမွာ ကစားဖို့ မထိုက္တန္ဘူး - ဆိုးလ္ရွား

မန္ယူအသင္းဟာ ဟတ္ဒါဖီးလ္ကို ၁-၁ ဂိုးနဲ့ သေရက်ျပီးေနာက္ ဆိုးလ္ရွားက သူတို့ဟာ လာမယ့္ရာသီခ်န္ပီယံလိဂ္ ကစားဖို့အတြက္ မထိုက္တန္ဘူးလို့ ဝန္ခံေျပာဆိုခဲ့ပါတယ္။ ယူနိုက္တက္ဟာ တန္းဆင္းသြားခဲ့ျပီးျဖစ္တဲ့ ဟတ္ဒါဖီးလ္ကို သေရက်ခဲ့တာေျကာင့္ ထိပ္ဆံုး (၄)သင္းထဲ ဝင္နိုင္မယ့္ အခြင့္အေရး ဆံုးရံႈးခဲ့တာျဖစ္ျပီး လာမယ့္ရာသီခ်န္ပီယံလိဂ္ျပိုင္ပြဲမွာ ကစားနိုင္ေရး အိပ္မက္ဟာလည္း လံုးလံုးပ်က္စီးသြားခဲ့ပါတယ္။



ဒါ့ေျကာင့္ သူတို့ဟာ ယူရိုပါလိဂ္ျပိုင္ပြဲကို ကစားရဖို့ ေသခ်ားသြားခဲ့ျပီျဖစ္ပါတယ္။ ဆိုးလ္ရွားက ယူရိုပါလိဂ္မွာ ကစားရဖို့ရွိတာဟာ က်ေနာ္တို့အတြက္ မွန္ကန္တဲ့ေနရာ ျဖစ္ေလာက္ပါတယ္လို့ ေျပာပါတယ္။

ယူနိုက္တက္နည္းျပက "က်ေနာ္တို့ဟာ ထိပ္ဆံုး (၄)သင္းထဲဝင္ဖို့ မထိုက္တန္ခဲ့ပါဘူး။ က်ေနာ္တို့ အခြင့္အေရးေတြရလာတဲ့အခါ ဒါကို အရမယူနိုင္ခဲ့ပါဘူး။ အခုဆိုရင္ေတာ့ ဒါဟာ ျပီးဆံုးသြားပါျပီ။ က်ေနာ္တို့ စိတ္ပ်က္ခဲ့ေပမယ့္ ေရွ့ဆက္ လုပ္စရာရွိတာေတြကို လုပ္ေဆာင္သြားမွာပါ။"

"ထိပ္ဆံုး နွစ္သင္းကို လိုက္မီနိုင္ဖို့ စဉ္းစားရေအာင္ က်ေနာ္တို့က ဖန္တစီဂိမ္းထဲမွာ ရွင္သန္ေနျကတာ မဟုတ္ပါဘူး။ က်ေနာ္တို့ေတြက သူတို့နဲ့ အေတာ္ျကီး ေဝးကြားသြားပါျပီ။ က်ေနာ္တို့ဟာ ယူနိုက္တက္အေနနဲ့ ထိပ္သီး (၄)သင္းစာရင္း မဝင္ေရာက္နိုင္တာကို ထည့္ေျပာေနဖို့ မသင့္ပါဘူး။" ယူနိုက္တက္ဟာ လာမယ့္တနဂင္ေၷြေန့မွာ ဒီရာသီရဲ့ ေနာက္ဆံုးပြဲစဉ္အျဖစ္ ပရီးမီးယားလိဂ္ျပိုင္ပြဲကေန တန္းဆင္းသြားျပီျဖစ္တဲ့ ကာဒစ္ဖ္အသင္းနဲ့ ကစားသြားရမွာပဲျဖစ္ပါတယ္။

No comments:

Post a Comment