Monday, May 6, 2019

YBS တပတ္ရစ္ကားမ်ား အဲကြန္းျပင္ဆင္မႈမ်ား လုပ္ေဆာင္ေသာ္လည္း အပူခ်ိန္ျမင့္မားမႈေၾကာင့္ မၾကာခဏ ျပန္ပ်က္

ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီးအတြင္း ေျပးဆြဲလ်က္ရွိသည့္ YBS တပတ္ရစ္ကားမ်ား အဲကြန္းျပင္ဆင္မႈ လုပ္ေဆာင္လ်က္ရွိၾကေသာ္လည္း အပူခ်ိန္ျမင့္မားမႈေၾကာင့္ မၾကာခဏျပန္ပ်က္ေၾကာင္း ယာဥ္ပုိင္ရွင္မ်ားက ေျပာသည္။ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ ေျပးဆြဲေနသည့္ YBS အစီးေရ ၆ဝဝဝ ေက်ာ္အနက္ အစီးေရ ၂၈ဝဝ မွာကားသစ္မ်ားျဖစ္ၿပီး Foton ကုမၸဏီ၊ Yutone ကုမၸဏီ၊ Ankai ကုမၸဏီထုတ္ကားမ်ား ျဖစ္ၾကသည္။ က်န္ကားအစီးေရ ၃၂ဝဝ ခန္႔မွာ ကုိရီးယားႏုိင္ငံထုတ္ တပတ္ရစ္ကား (Used Car) မ်ားျဖစ္ျခင္းေၾကာင့္ လက္ရွိ ရန္ကုန္အပူခ်ိန္ကိုမခံႏိုင္ဘဲ အဲကြန္းမ်ားမႏိုင္ျခင္း၊ မၾကာခဏ ျပန္လည္ျပင္ဆင္ေနရျခင္းမ်ားရွိေနေၾကာင္း သိရသည္။



''ယာဥ္လိုင္းေတြမွာ သူ႕ကားသူေတာ့ အဲကြန္းျပင္ဆင္မႈေတြ လုပ္ေနၾကတာပဲဗ်။ ျပင္ၾကတယ္။ ျပင္ၿပီးေတာ့လည္း ျပန္ပ်က္ၾကတာပဲ။ ဂတ္စ္ပိုက္လိုင္းေတြ၊ compressors ေတြကအစ ျပင္ၾကရတယ္။ ဒါေပမဲ့ ၾကာရွည္မခံဘူးျဖစ္ေနတယ္။ ကားေတြက တပတ္ရစ္ေတြဆိုေတာ့ ရာသီဥတုအရလည္း အဲကြန္းက သိပ္မႏိုင္ဘူး။ တအားပူေတာ့ ကားေတြ အပူခ်ိန္ျမင့္တာေတြမ်ားတယ္။ ခရီးသည္ ဝိတ္နဲ႔ဆိုေတာ့ ပံုမွန္ထက္ပို႐ုန္းရတာေပါ့'' ဟု YBS နံပါတ္ ၄ ယာဥ္ပိုင္ရွင္ဦးထင္ေအာင္ေက်ာ္က News Watch သို႔ ေျပာသည္။

ယခုႏွစ္ ဧၿပီလမွစတင္၍ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၏ အပူခ်ိန္မွာ ၄ဝ ဒီဂရီစင္တီဂရိတ္အထိ သိသိသာသာျမင့္တက္ခဲ့ျခင္းေၾကာင့္ က်န္းမာေရးႏွင့္ အား ကစားဝန္ႀကီးဌာနမွ အပူဒဏ္ အႏၱရာယ္ကာကြယ္ေရးႏႈိးေဆာ္ခ်က္၊ အပူဒဏ္ေၾကာင့္ က်န္းမာေရး ျပႆနာမ်ားဆိုင္ရာ ႏႈိးေဆာ္ခ်က္မ်ား၊ ခရမ္းလြန္ေရာင္ျခည္ အထူးသတိေပးခ်က္မ်ား ထုတ္ျပန္ထားရသည္။

''ကြၽန္ေတာ္တို႔ ယာဥ္ေတြကေတာ့ အကုန္အဲကြန္းဖြင့္ေမာင္းပါတယ္။ တခ်ဳိ႕ အဲကြန္းပ်က္တာတို႔ သိပ္မေအးေတာ့ဘူးဆို ဂိတ္ေရာက္တာနဲ႔ ယာဥ္ျပန္မထြက္ေတာ့ဘဲ ခ်က္ခ်င္းျပင္ဆင္တယ္။ ဒါေပမဲ့ ယာဥ္လိုင္းမွာရွိေနတဲ့ တခ်ဳိ႕တပတ္ရစ္ကားေတြကေတာ့ အဲကြန္းမေကာင္းတာေတြရွိတယ္။ ရသေလာက္ေတာ့ျပင္ဆင္ေျပးဆြဲေနၾကေပမဲ့ တခ်ဳိ႕ကားေတြရဲ႕အဲကြန္းေတြက ျပင္လို႔ကိုမရတာေတြလည္း ရွိေနတယ္''ဟု ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ျပ အမ်ားျပည္သူသယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရး၊ အမ်ားႏွင့္သက္ဆိုင္ ေသာကုမၸဏီ YUPT ၏ အမႈေဆာင္ အရာရွိခ်ဳပ္ ဦးေမာင္ေမာင္လြင္က ေျပာသည္။

မထသစနစ္မွ YBS စနစ္သို႔ ေျပာင္းလဲေျပးဆြဲသည့္အခ်ိန္တြင္ ယာဥ္ပိုင္ရွင္အမ်ားစုသည္ YBS ကားမ်ားတြင္ အပူဒဏ္သက္သာေစေရးႏွင့္ အဲကြန္းႏုိင္နင္းစြာဖြင့္လွစ္ေပးႏုိင္ေရးအတြက္ ေနကာ၊ စတစ္ကာမ်ား၊ လုိက္ကာမ်ားတပ္ဆင္ခဲ့ရာ ၿပီးခဲ့သည့္ႏွစ္ ေမလပုိင္းတြင္ YR TA မွ တာဝန္ရိွသူတဦးက ဥပေဒအရ၊ မူအရ ခြင့္မျပဳဟုဆုိကာ ျပန္လည္ျဖဳတ္သိမ္းေစခဲ့ေၾကာင္း၊ ယင္းသုိ႔ ျပန္လည္တပ္ဆင္ျခင္းကုိ ခြင့္ျပဳရန္ အစည္းအေဝးမ်ားတြင္ တင္ျပခဲ့ေသာ္လည္း ေအာင္ျမင္မႈမရခဲ့ေၾကာင္း ယာဥ္ပိုင္ရွင္မ်ားက ေျပာသည္။

ယာဥ္လုိင္းအားလုံးကုိ ကားသစ္မ်ား အစားမထုိးႏုိင္ေသးမီကာလတြင္ ခရီးသြားမ်ား၏ လုိအပ္ခ်က္အရ ေနကာ၊ စတစ္ကာမ်ား၊ လုိက္ကာမ်ားတပ္ဆင္မႈမ်ားကုိ လုိက္ေလ်ာညီေထြစြာ ေျဖေလွ်ာ့ေပးသင့္ေၾကာင္း၊ ယင္းသုိ႔မဟုတ္ပါဘဲ လုိက္ေလ်ာညီေထြမရိွသည့္မူမ်ားကုိ ကုိင္စြဲထားမည္ဆုိပါက အခက္အခဲမ်ား ဆက္လက္ရင္ဆုိင္ေနရဦးမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ယာဥ္ပုိင္ရွင္မ်ားက သုံးသပ္ၾကသည္။

No comments:

Post a Comment