Tuesday, June 18, 2019

အေရးေပၚသတိေပးစနစ္ခ်ိဳ႕ယြင္းခ်က္ ကိုင္တြယ္ပုံမွားယြင္းခဲ့ေၾကာင္း ဘိုးရင္းစီအီးအို ဝန္ခံ

ဘိုးရင္း ၇၃၇ မက္စ္ ေလယာဥ္မ်ား အေရးေပၚသတိေပးစနစ္ ခ်ိဳ႕ယြင္းခ်က္ကို ဘိုးရင္းအင္ဂ်င္နီယာမ်ား ကိုင္တြယ္ပုံမွားယြင္းခဲ့ေၾကာင္း ဘိုးရင္းအမႈေဆာင္အရာရွိခ်ဳပ္ ဒဲနစ္ မူလန္ဘာ့ဂ်္က ဝန္ခံေျပာၾကားလိုက္သည္။ေ လယာဥ္ေခါင္းစိုက္ဆင္းေစသည့္ အေရးေပၚစနစ္ခ်ိဳ႕ယြင္းခ်က္ေၾကာင့္ ၇၃၇ မက္စ္ေလယာဥ္ႏွစ္စင္း ပ်က္က်ကာ လူ ၃၄၆ ဦး ေသဆုံးခဲ့ရသည္။ ၇၃၇ မက္စ္ေလယာဥ္ အေရးေပၚသတိေပးစနစ္သည္ ရည္႐ြယ္ထားသည့္အတိုင္း အလုပ္မလုပ္ဘဲ ခ်ိဳ႕ယြင္းေနျခင္းကို ဘိုးရင္းက တစ္ႏွစ္ေက်ာ္ေလာက္ၾကာေအာင္ အသိမေပးဘဲ ဖုံးဖိထားခဲ့ေၾကာင္း အေမရိကန္ျပည္ေထာင္စု ေလေၾကာင္းစီမံခန္႔ခြဲမႈဌာန (FAA) ကလည္း ျပစ္တင္ေျပာၾကားခဲ့သည္။



"သတိေပးစနစ္ အလုပ္လုပ္ပုံ မွားယြင္းခဲ့သလို၊ ေလေၾကာင္းအာဏာပိုင္အဖြဲ႕ေတြ၊ ေဖာက္သည္ေတြနဲ႔ အမ်ားျပည္သူကို ဘိုးရင္းက ဆက္သြယ္သတင္းေပးတဲ့ေနရာမွာလည္း လိုအပ္ခ်က္ေတြ ရွိခဲ့ပါတယ္။ တကယ့္ကို လက္မခံႏိုင္စရာ အေျခအေနပါပဲ" ဟု မစၥတာ မူလန္ဘာ့ဂ်္က ေျပာသည္။

အီသီယိုးပီးယား ေလေၾကာင္းလိုင္း ေလယာဥ္ႏွင့္ အင္ဒိုနီးရွား လိုင္းယန္းအဲ ေလယာဥ္တို႔ကို ပ်က္က်ေစခဲ့သည့္ ေဆာ့ဖ္ဝဲအသစ္ႏွင့္ ပတ္သက္ၿပီး ဘိုးရင္းက ၎တို႔ကို သတင္းအခ်က္အလက္ ျပည့္စုံစြာ မေပးခဲ့ေၾကာင္း အေမရိကန္ ေလယာဥ္မႉးမ်ားကလည္း ေဝဖန္ျပစ္တင္လ်က္ရွိသည္။

ယင္းေလယာဥ္ႏွစ္စင္းပ်က္က်မႈတြင္ ေလယာဥ္ေခါင္းေထာင္တက္မႈ ထိန္းခ်ဳပ္သည့္ ေဆာ့ဖ္ဝဲသည္ ေကာင္းစြာအလုပ္မလုပ္ဘဲ ေလယာဥ္ကို ဦးစိုက္ထိုးဆင္းရန္ အလိုေလ်ာက္ၫႊန္ၾကားခဲ့သျဖင့္ ေလယာဥ္မႉးမ်ားက ေလယာဥ္ကို အခ်ိန္မီ ေခါင္းျပန္မတ္ရန္ မတတ္ႏိုင္ဘဲ ပ်က္က်ခဲ့ရျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း ကနဦး စုံစမ္းစစ္ေဆးမႈမ်ားအရ သိရသည္။

ဘိုးရင္း ၇၃၇ မက္စ္ေလယာဥ္မ်ား ပ်ံသန္းခြင့္ပိတ္ခံထားရကာ ရပ္နားထားရသည္မွာ သုံးလေက်ာ္လာၿပီျဖစ္ၿပီး ယခုႏွစ္ကုန္ပိုင္းတြင္ ပ်ံသန္းခြင့္ ျပန္လည္ရရွိရန္ ႀကိဳးပမ္းေနသည္ဟုလည္း ဘိုးရင္းက ထုတ္ျပန္သည္။

No comments:

Post a Comment