Wednesday, July 3, 2019

ရန္ကုန္-ပဲခူး-ေမာ္လျမိုင္ ရထားလမ္းပိုင္းျပုျပင္ျပီးပါက ရန္ကုန္-ေမာ္လျမိုင္ ရထားေျပးဆြဲခ်ိန္ ေျခာက္နာရီခြဲျဖင့္ ေျပးဆြဲနိုင္ရန္ ရည္မွန္းထားဟုဆို

ရန္ကုန္-ပဲခူး-ေမာ္လျမိုင္ ရထားလမ္း ပိုင္းျပုျပင္ျပီးပါက ရန္ကုန္ - ေမာ္လျမိုင္ ရထားေျပးဆြဲခ်ိန္ ေျခာက္နာရီခြဲျဖင့္ ေျပးဆြဲနိုင္ရန္ ရည္မွန္းထားေျကာင္း ျမန္မာ့မီးရထား ရံုးခ်ုပ္ (ေနျပည္ေတာ္) မွ ဦးေက်ာ္ေက်ာ္မ်ိုး  (General Manager (Operating) Operating Department ) က ဇြန္ ၃၀ ရက္က မြန္ျပည္နယ္ ေမာ္လျမိုင္ျမို့ရွိ ေမာ္လျမိုင္ ဘူတာအစည္းအေဝးခန္းမတြင္ ျပုလုပ္ေသာ တရားမဝင္ မီးရထားလမ္းကူးမ်ား၌ ျဖစ္ပြားတတ္ေသာ မေတာ္တဆမႈမ်ားကာကြယ္ေရးအတြက္ မီဒီယာမ်ားမွတစ္ဆင့္ အသိပညာေပးေဆာင္ရြက္ျခင္း အစီအစဉ္တြင္ ေျပာျကားခဲ့သည္။

“ဟိုးအရင္တုန္းက ရန္ကုန္-မုတၱမကို ေျခာက္နာရီခြဲနဲ့ ေျပးဆြဲခဲ့ဖူးပါတယ္။ အခုေဆာင္ရြက္ေနတဲ့ ရည္မွန္းခ်က္ကေတာ့ ေျခာက္နာရီခြဲနဲ့ ျပန္လည္ေျပးဆြဲနိုင္ဖို ့ရည္ရြယ္ခ်က္နဲ့ လုပ္ေနတာပါ။ တစ္ဖက္လည္းလမ္းကို အဆင့္ျမွင့္တင္ေနသလိုပဲလက္ရွိ မီးရထားလမ္းမွာ တပ္ဆင္ထားတဲ့ အခ်က္ျပစနစ္ေတြကလည္း ေတာ္ေတာ့ကို ေဟာင္းနြမ္းေနပါျပီ။ အဲဒီေတာ့ လမ္းအခ်က္ျပစနစ္ေတြကိုလည္း ျပင္မယ့္အစီအစဉ္ေတြရွိ ပါတယ္။ လုပ္ငန္းေတြ အားလံုးေဆာင္ရြက္ျပီး သြားရင္ေတာ့ ရန္ကုန္ -ေမာ္လျမိုင္ မီးရထားကို ေျခာက္နာရီခြဲနဲ ့ျပန္လည္ေျပးဆြဲနိုင္ဖို ့ ဒါကရည္မွန္းခ်က္ျဖစ္ပါတယ္” ဟု ဦးေက်ာ္ေက်ာ္မ်ိုးက ေျပာျကားသည္။

ゞင္းကဆက္လက္ျပီး “အဲဒီအျပင္ကို ရန္ကုန္-ပဲခူး-ေမာ္လျမိုင္ မီးရထားလမ္းပိုင္းမွာ ရန္ကုန္-ပဲခူးလမ္းပိုင္းဟာ ရန္ကုန္-မနၱေလး ရထားလမ္းပိုင္းျပုျပင္ေတာ့ အပိုင္းတစ္ပိုင္းအေနနဲ ့ပါဝင္ပါတယ္။ အခု ၂၀၁၉ ခုနွစ္ ေအာက္တိုဘာလေလာက္က်ရင္ ရန္ကုန္- ပဲခူးရထားလမ္းပိုင္းမွာအစုန္၊ အဆန္လမ္း နွစ္လမ္းရွိေတာ့ တစ္လမ္းကို ပိတ္ျပီးေတာ့ ျပင္ပါတယ္။ ျပီးရင္ ေနာက္တစ္လမ္းကိုပိတ္မယ္၊ ျပင္မယ္။ အဲဒီအစီအစဉ္ရွိပါတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္မွာေတာ့ ရထားသြားလာမႈေတြ ေနွာင့္ေနွးဖို ့ရွိပါတယ္။ ရန္ကုန္-ပဲခူးရထားလမ္းပိုင္းလည္းျပင္ျပီးမယ္။ ပဲခူး-ေမာ္လျမိုင္ ရထားလမ္းပိုင္းလည္း ျပင္ျပီးသြားရင္ေတာ့ ရန္ကုန္နဲ့ ေမာ္လျမိုင္ကို ခုတ္ေမာင္းခ်ိန္ အခ်ိန္ ေျခာက္နာရီခြဲနဲ ့ျပန္လည္ေျပးဆြဲနိုင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္”ဟု ေျပာျကားသည္။


လက္ရွိတြင္ ရန္ကုန္-မနၱေလး၊ ရန္ကုန္- ျပည္နွင့္ မျကာေသးခင္ကလည္း မနၱေလး-ျမစ္ျကီးနား ရထားလမ္းပိုင္းမ်ားတြင္ ေလအိတ္ရထားမ်ား ေျပးဆြဲေနျပီးျဖစ္ေျကာင္းနွင့္ ရန္ကုန္-ပဲခူး-ေမာ္လျမိုင္ ရထားလမ္းပိုင္းျပင္ဆင္ျပီးပါက ေလအိတ္ရထားတြဲမ်ား၊ ေခါင္းတြဲမ်ားျဖင့္ ေျပးဆြဲရန္ စီစဉ္ေဆာင္ရြက္ထားေျကာင္း ဦးေက်ာ္ေက်ာ္မ်ိုးကေျပာျကားသည္။

ပဲခူး-ေမာ္လျမိုင္ရထားလမ္းပိုင္းအဆင့္ျမွင့္တင္ျခင္းလုပ္ငန္းျဖစ္သည့္ ကိုးေခ်ာင္း ဆက္သံလမ္းလုပ္ငန္းကို လြန္ခဲ့သည့္ သံုးနွစ္စတင္ေဆာင္ရြက္ခဲ့ေျကာင္း၊ ပဲခူးမွ ေမာ္လျမိုင္အထိ ကိုးေခ်ာင္းဆက္ သံလမ္းလုပ္ငန္း ေဆာင္ရြက္ျပီးသြားျပီ ျဖစ္ပါေျကာင္း၊ လက္ရွိ သထံု-ေမာ္လျမိုင္ ရထားလမ္းပိုင္းမိုင္ ၄၀ ခန့္တြင္ လမ္းခင္းေက်ာက္ထည့္သြင္းျခင္း လုပ္ငန္းကေဆာင္ရြက္ရန္ က်န္ရွိေနေသးေျကာင္းနွင့္ လာမည့္ပြင့္လင္းရာသီ၌ လုပ္ငန္းမ်ား ဆက္လက္ေဆာင္ရြက္သြားမည္ျဖစ္ေျကာင္း ျမန္မာ့မီးရထားအတိုင္းအမွတ္ (၈) (ေမာ္လျမိုင္) တိုင္းအင္ဂ်င္နီယာဦးမ်ိုးေဇာ္ထူးက ေျပာျကားသည္။

ゞင္းကဆက္လက္ျပီး “ျပီးခဲ့တဲ့ ၂၀၁၈ ခုနွစ္တုန္းက စံခ်ိန္တင္မိုးေရခ်ိန္နဲ ့ ေရျကီးေရလွ်ံမႈေတြျဖစ္ပြားခဲ့တဲ့အတြက္ ဘီးလင္းနဲ့ သထံုျကားမွာ တံတားနွစ္စင္းေရနဲ့ေမ်ာပါ သြားတဲ့အျပင္ ရထားလမ္း တာေပါင္ေတြလည္း ပ်က္စီးမႈေတြျဖစ္ေပၚခဲ့ပါတယ္။ လက္ရွိမွာ ကြ်န္ေတာ္တို ့ဘီးလင္းျမို့နယ္ ေရွြေလွေက်းရြာနဲ့သထံုျမို့နယ္ ဒံုဝန္းေက်းရြာျကား မွာေပ ၂၀ဝ၀ ေလာက္တာေပါင္ဖို့တဲ့ လုပ္ငန္း ေတြ ေဆာင္ရြက္ဖို ့က်န္ေနပါတယ္။ ေနာက္ အဲဒီေနရာမွာ ေပ ၃၀ဝ ခန့္ရွိတဲ့ တံတားတစ္စင္းတည္ေဆာက္ဖို့လည္း ေဆာင္ရြက္ေနပါတယ္” ဟု ေျပာျကားသည္။

ထို့ျပင္ သထံုျမို့နယ္ ဒံုဝန္းေက်းရြာအနီး၌လည္း တံတားတစ္စင္း၏ ေရလယ္တိုင္တစ္တိုင္မွာ ေရတိုက္စားျပီး ျပုတ္သြားသျဖင့္တိုင္ အသစ္ျပန္လည္အစားထိုးရန္ ေဆာင္ရြက္ေနပါေျကာင္း၊ ရထားလမ္းပိုင္း အဆင့္ျမွင့္တင္ရာ၌ သတ္မွတ္ကာလအတြင္း မျပီးရျခင္းမွာလည္း ယင္းအေျကာင္းအခ်က္မ်ားပါဝင္ပါေျကာင္း၊ လုပ္ငန္းမ်ားအားလာမယ့္ ပြင့္လင္းရာသီ၌ အျပီးေဆာင္ရြက္သြားမွာျဖစ္ေျကာင္း နွင့္ လုပ္ငန္းမ်ားအားလံုး ေဆာင္ရြက္ျပီးစီးသြားပါက ၂၀၂၀ ျပည့္နွစ္၌ ရထားမ်ားကို မိုင္နႈန္းျမွင့္ ေမာင္းနွင္နိုင္ေတာ့မွာျဖစ္ေျကာင္း ဦးမ်ိုးေဇာ္ထူးက ဆက္လက္ေျပာျကားသည္။

No comments:

Post a Comment