Tuesday, May 7, 2019

ခရီးသည္ကို လက္ညိဳးေငါက္ေငါက္ထိုးၿပီး ရန္လုပ္တဲ့ YBS 36 ယာဥ္ေမာင္း

ဘတ္စ္ကားစီး ခရီးသြားျပည္သူေတြကို ကိုယ့္ရဲ့လက္ေအာက္ငယ္သားေတြလို ဟိန္းေဟာက္ႀကိမ္းေမာင္း ေျပာဆိုခဲ့တဲ့ (မ.ထ.သ.)ေခတ္ကို ျပည္သူကတင္ေျမႇာက္တဲ့ အစိုးရလက္ထက္မွာ ရန္ကုန္တိုင္းဝန္ႀကီးခ်ဳပ္ရဲ့ ဦးေဆာင္လမ္းညႊန္မွုေအာက္မွာ YBS စနစ္အျဖစ္ ေျပာင္းလဲနိုင္ခဲ့ပါတယ္။ စနစ္သာေျပာင္းလဲနိုင္ခဲ့ေပမယ့္ ဝန္ေဆာင္မွုနဲ႔ YBS ဝန္ထမ္းေတြရဲ့ စိတ္ဓါတ္ခံယူခ်က္ေတြကိုေတာ့ ယေန႔ထိ အလုံးစုံေအာင္ျမင္ေအာင္ မေျပာင္းလဲနိုင္ေသးတာေတြ႕ရပါတယ္။



ေမလ ၆ ရက္ေန႔က ျဖစ္ပ်က္ခဲ့ၿပီး အြန္လိုင္းေပၚမွာ ခ်က္ျခင္းဆိုသလို ပ်ံ႕ႏွံ့ခဲ့တဲ့ ႐ုပ္သံဖိုင္မွာ YBS 36 ယာဥ္ေမာင္းက ကားကို တရၾကမ္းေမာင္းၿပီး ခရီးသည္ပါတဲ့ မွတ္တိုင္မွာ ရပ္ဖို႔ ဘဲလ္တီးေပမယ့္ ဘဲလ္ကို ႀကိဳမတီးလို႔ဆိုၿပီး ကားကို လမ္းေဘးထိုးရပ္ကာ တံခါးလည္းမဖြင့္ေပးပဲ ခရီးသည္ဆီကိုလာၿပီး လက္ညိဳးေငါက္ေငါက္ထိုးကာ ရန္ေတြ႕သလို ေျပာဆိုတဲ့ အမူအယာဟာ လုံးဝ လက္ခံနိုင္စရာမေကာင္းခဲ့ပါဘူး။

ဝန္ေဆာင္မွုေပးတဲ့ လုပ္ငန္းေတြမွာ စားသုံးသူကို ေျပေျပလည္လည္ဆက္ဆံရမယ့္အစား အခုလို လူမိုက္ဆန္ဆန္ တုံ႔ျပန္တာကေတာ့ ကုမၸဏီရဲ့ ဝန္ထမ္းေတြကို ေလ့က်င့္သင္ၾကားေပးမွု လိုအပ္ခ်က္လား၊ ကာယကံရွင္ရဲ့ ပင္ကိုယ္အမူအက်င့္လားဆိုတာကိုေတာ့ မသိနိုင္ပါဘူး။

ရန္ေတြ႕ခံခဲ့ရတဲ့ ခရီးသည္က ျဖစ္စဥ္ အစ/ဆုံးကို ေအာက္ပါအတိုင္း ေရးသားေဖာ္ျပခဲ့ပါတယ္။

YBS 36 (5N/4394)
ယေန႔ နံနက္ ၇ နာရီခန႔္တြင္ ေျမာက္ဥကၠလာ ၂ ေစ်း မွတ္တိုင္တြင္ ကၽြန္မတို႔ ဆင္းဖို႔ကို မွတ္တိုင္နီးမွ ဘဲလ္တီးလို႔ဆိုၿပီး ကားသမားက ရပ္မေပးပဲ ဆက္ေမာင္းသြားပါတယ္ …
ကၽြန္မတို႔က ၂ေစ်းမွတ္တိုင္ပါတယ္ေနာ္လို႔ ေအာ္ေျပာေတာ့ သူက ကားကိုရပ္ၿပီး (ကားတံခါးကိုမဖြင့္ပါ) ေမာင္းတဲ့ေနရာမွ ဆင္းလာၿပီး ကၽြန္မတို႔ကို လက္ညိဳးေငါက္ေငါက္ထိုးၿပီး ရန္လိုတဲ့ အျပဳအမူနဲ႔ ခရီးသည္ကို ေအာ္ဟစ္ေျပာဆိုပါတယ္ (Video File တြင္ၾကည့္ပါ)
ကားတံခါးကို လုံးဝမဖြင့္ဘဲ ခရီးသည္ကို သူက ျပန္ေအာ္ေနတာပါ
ကၽြန္မ ကမၻာေအးစာတိုက္မွတ္တိုင္က စတက္ကတည္းက သူ အေလာသုံးဆယ္ ေမာင္းေနတာပါ …ခရီးသည္ေတာင္ မတက္ရေသးဘူး ဘီးကလိမ့္ေနလို႔ မနည္း ေျပးတက္ရပါတယ္
လမ္းတစ္ေလၽွာက္မွတ္တိုင္ေတြလဲ ဆင္းမည့္သူမရွိေတာ့ပဲ လုံးဝ မရပ္ပဲ တက္မည့္ ခရီးသည္ကို မတင္ပဲ ေတာက္ေလၽွာက္ေမာင္းပါတယ္ … ၂ ေစ်းမွတ္တိုင္ေရာက္ေတာ့လဲ ကားအရွိန္က မ်ားေနေတာ့ ဘဲလ္တီးတာကို မရပ္ေတာ့ပဲဆက္ေမာင္းတာပါ … သူသာ ကားကို ပုံမွန္ေမာင္းေနရင္ မွတ္တိုင္နားနီးမွ ဘဲလ္တီးတီး သူ ရပ္ေပးလို႔ ရပါတယ္။
ခရီးသည္က ဆင္းဖို႔ ဘဲလ္တီးတယ္ဆိုရင္ သူ ဘယ္လိုပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ရပ္ေပးရပါမယ္ … သူတို႔က ခရီးသည္ကို ဝန္ေဆာင္မွု ေပးရမွာပါ။
ခုက ဝန္ေဆာင္မွု မေပးတဲ့အျပင္ ေမာင္းတဲ့ေနရာက ထလာၿပီး လူကိုေတာင္ ရန္လိုၿပီး လက္ပါမယ့္ အျပဳအမူေတြပါ
ထို ကားသမားကို တိုင္ၾကားလိုပါတယ္ရွင့္ … ဘယ္ေနရာကို တိုင္ၾကားနိုင္မလဲ ေျပာျပေပးပါ …

ထိထိေရာက္ေရာက္ အေရးယူမယ့္ေနရာကိုပဲ တိုင္ခ်င္ပါတယ္ …. တိုင္ၿပီး ဘာမွ အေရးမယူတဲ့ေနရာမ်ိဳးကို အခ်ိန္ကုန္ခံၿပီး မတိုင္ခ်င္ပါဘူး။
မနက္အေစာႀကီးဆို ေျမာက္ဥကၠလာ ျပန္တယ့္ YBS 36 ေတြ ကားကို မရပ္ေပးပဲ အေပၚေၾကာကေန ေမာင္းၾကတာမ်ားတယ္ … ႐ုံးခ်ိန္အမွီ ၿမိဳ႕ထဲ ျပန္တက္ခ်င္ေတာ့ အသည္းအသန္ေတြ ေမာင္းၾကပါတယ္ … တခါတေလ ခရီးသည္က တားေနတာေတာင္ မရပ္ေပးၾကပါဘူး
YRTA မွ တာဝန္ရွိ လူႀကီးမင္းမ်ား YBS ကို တစ္ခ်က္ေလာက္လွည့္ၾကည့္ပါဦးရွင့္
အရင္ မထသ လို ျဖစ္ေနပါၿပီ …. ခရီးသည္ကို ရိုင္းရိုင္းစိုင္းစိုင္း ျပဳမူဆက္ဆံေနၾကပါတယ္။

No comments:

Post a Comment