Friday, June 28, 2019

ေက်ာင္းသူ၂ဝကိုအဓမၼျပဳက်င့္မႈစြဲခ်က္ျဖင့္ ဘဂၤလာေဒ့ရွ္ေက်ာင္းဆရာတစ္ဦးဖမ္းဆီးခံရ

ဘဂၤလာေဒ့ရွ္ ေက်ာင္းဆရာတစ္ဦးကို အနည္းဆုံး ေက်ာင္းသူ ၂ဝ ကို အဓမၼျပဳက်င့္မႈ စြပ္စြဲခ်က္ျဖင့္ အထူးရဲတပ္ဖြဲ႕က Narayanganj ခ႐ိုင္ ၿမိဳ႕တြင္ ဖမ္းဆီးလိုက္သည္။ Mizmizi Oxford High School မွ လက္ေထာက္ အထက္တန္းေက်ာင္းဆရာ Ariful Islam ကို ၾကာသပေတးေန႔က အထူးရဲတပ္ဖြဲ႕လက္သို႔ မအပ္ႏွံမီ ေဒသခံမ်ားက Siddhirganj ၿမိဳ႕၌ သူ႔အား ဖမ္းဆီး ႐ိုက္ပုတ္ခဲ့ၾကသည္ဟု သတင္းတြင္ ေဖာ္ျပသည္။ေ နာက္ပိုင္းတြင္ အထူးရဲတပ္ဖြဲ႕က သူ႔အား မေကာင္းမႈက်ဴးလြန္သည့္ စြပ္စြဲျပစ္မႈမ်ားျဖင့္ ဖမ္းဆီးထိန္းသိမ္းခဲ့သည္။



စြပ္စြဲခံရသည့္ ေက်ာင္းဆရာသည္ ေက်ာင္းႏွင့္ ဒကၠားၿမိဳ႕ႏွင့္ ကပ္ရပ္ရွိသည့္ ခ႐ိုင္အတြင္း တစ္ျခား ေက်ာင္းမ်ားမွ ေက်ာင္းသူ ၂ဝ ကို ၂ဝ၁၄ ႏွင့္ ၂ဝ၁၉ အၾကား အဓမၼျပဳက်င့္ရန္ ေထာင္ေခ်ာက္ဆင္ လိမ္လည္လွည့္ဖ်ားခဲ့သည္ဟု စြပ္စြဲ ခံထားရသည္ဟု မွတ္ (၁၁) အထူးမူခင္းႏွိမ္ႏွင္းေရးတပ္ဖြဲ႕ အပိုေဆာင္း အႀကီးတန္းရဲအရာရွိ SP Alep Uddin က ေျပာဆိုသည္။

ရဲတပ္ဖြဲ႕မွ သူတို႔တြင္ သက္ေသအေထာက္အထားမ်ားရွိသည္ဟုေျပာဆိုၿပီး အဆိုပါအေထာက္အထားမ်ားထဲတြင္ ေက်ာင္းဆရာ Ariful ၏ မိုဘိုင္းဖုန္းႏွင့္လက္ေတာ့ေပၚမွ စြပ္စြဲျဖစ္စဥ္မ်ားႏွင့္အျခား "တရားမဝင္" ပစၥည္းဓါတ္ပုံမ်ားႏွင့္ဗြီဒီယိုမ်ားပါဝင္သည္ဟု ဆိုသည္။

သူ၏ သားေကာင္ျဖစ္ခဲ့ရသည့္ ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ ၅ တန္းမွ ၁၂ တန္းထိ ျဖစ္ၿပီး အေရအတြက္အားျဖင့္ ၁၅ ဦးမွ ၂ဝ ထိရွိသည္ဟု ရဲက ေျပာသည္။

ရဲတပ္ဖြဲ႕မွ သူ႔အား ဒစ္ဂ်စ္တယ္လုံၿခဳံေရး အက္ဥပေဒျဖင့္ အမႈဖြင့္တရားစြဲရန္ ျပင္ဆင္ေနၿပီး တစ္စုံတစ္ဦးက သူ၏ အဓမၼ ျပဳက်င့္မႈ အေပၚ အစပ်ိဳး တရားစြဲဆိုမည္ဆိုပါက စြဲဆိုႏိုင္သည္ဟု ရဲ ေျပာသည္။

နဝမတန္း ေက်ာင္းသူ တစ္ဦးမွ လြန္ခဲ့သည့္ ႏွစ္ရက္အၾကာ ၎ေက်ာင္းဆရာသည္ သူမအား ညစ္ညမ္းေသာ အဆိုျပဳခ်က္တစ္ခုကို ျပဳလုပ္ခဲ့ေၾကာင္း သူမ၏မိသားစုႏွင့္ ၎ဧရိယာအတြင္းမွ ၾသဇာအာဏာရွိသူမ်ားကို တိုင္ၾကားခဲ့ေၾကာင္း၊ တိုင္ၾကားသျဖင့္ ေက်ာင္းဆရာ Ariful အဓမၼျပဳက်င့္မႈ စြပ္စြဲခ်က္ေပၚထြက္လာခဲ့သည္ဟု ေဒသခံ တစ္ဦး ျဖစ္သူ Rakib Hasan ေျပာေၾကာင္း သတင္းတြင္ ေဖာ္ျပသည္။

ေနာက္ပိုင္းတြင္ ေက်ာင္းဆရာအား ဖမ္းဆီးခဲ့ၿပီး သူ၏ မိုဘိုင္းထဲမွ ဓာတ္ပုံႏွင့္ ဗီဒီယိုဖိုင္မ်ား ေတြ႕ရွိခဲ့သည္ဟု ဆိုသည္။

မိဘမ်ားႏွင့္အုပ္ထိန္းသူမ်ားက ေက်ာင္းျပင္ဘက္တြင္ တစ္ေန႔လုံး ဆႏၵျပခဲ့ၾကၿပီး ေက်ာင္းဆရာ Ariful ကို ျပင္းျပင္းထန္ထန္ ျပစ္ဒဏ္ေတာင္းဆိုခဲ့ၾကသည္ဟု သတင္းတြင္ ေဖာ္ျပထားသည္။

No comments:

Post a Comment