Saturday, May 18, 2019

ရန္ကုန္-မနၱေလး အျမန္လမ္းမျကီးတြင္ တိုးဂိတ္ျကီးေျခာက္ခုနွင့္ မီနီဂိတ္ ၁၃ ခုမွ က်ပ္ ၁၁၅ ဒသမ ၇၄ ဘီလ်ံ ေကာက္ခံရရွိခဲ့

ရန္ကုန္-မနၱေလး အျမန္လမ္းမျကီးတြင္ တိုးဂိတ္ျကီးေျခာက္ခုနွင့္ မီနီဂိတ္ ၁၃ ခုမွ က်ပ္ ၁၁၅ ဒသမ ၇၄ ဘီလ်ံ ေကာက္ခံရရွိခဲ့ေျကာင္း ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ျကီးဌာန ဒုတိယဝန္ျကီး ဦးေက်ာ္လင္းက ေျပာျကားသည္။ေ မ ၁၅ ရက္က ျပုလုပ္သည့္ အမ်ိုးသားလွြတ္ေတာ္ အစည္းအေဝးတြင္ ခ်င္းျပည္နယ္ မဲဆနၵနယ္အမွတ္ (၈) မွ ဦးမာန္ေလာေမာင္းက မိတၳီလာျမို့မွ ေနျပည္ေတာ္သို့ အျမန္လမ္း အဝင္ဂိတ္တြင္ ကံေကာင္း Mini Toll Gate 2 က လမ္းမျကီးအသံုးျပုခ က်ပ္ ၁၀ဝ၀ နွင့္ေနာက္ဂိတ္တစ္ခုတြင္ လမ္းဦးစီးဌာနက က်ပ္ ၂၀ဝ၀ ေကာက္ခံသည့္ ေငြေျကး မည္မွ် ရရွိသည္၊ နိုင္ငံေတာ္အတြက္ မည္သို့အသံုးျပုသည္ကို ပြင့္လင္းျမင္သာမႈရွိျပီး ျပည္သူမ်ားသိရွိေအာင္ စာရင္းရွင္းတမ္းထုတ္ျပန္ ေပးရန္ အစီအစဉ္ရွိမရွိ ေမးျမန္းခဲ့သည္။



ဒုတိယဝန္ျကီးက ရန္ကုန္-မနၱေလး အျမန္လမ္းမျကီးတစ္ေလွ်ာက္တြင္ တိုးဂိတ္ျကီး ေျခာက္ဂိတ္နွင္ ့မီနီဂိတ္ ၁၃ ခုရွိျပီး တိုင္း ေဒသျကီးနယ္ေျမအလိုက္ ခြဲျခား၍ ရန္ကုန္၊ ပဲခူး၊ ေနျပည္ေတာ္၊ မနၱေလးတိုင္းေဒသျကီးမ်ားမွ ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ျကီးဌာန၊ လမ္းဦးစီးဌာန၊ တိုင္း၊ ခရိုင္၊ ျမို့နယ္ရံုးမ်ားမွ အဆင့္ဆင့္ ေန့စဉ္ အနီးကပ္ ျကပ္မတ္ကြပ္ကဲ ေကာက္ခံလ်က္ရွိေျကာင္း ေျပာျကားခဲ့သည္။
“၂၀ဝ၉-၂၀၁၀ ခုနွစ္ စတင္ေကာက္ခံခဲ့တဲ့ အခ်ိန္မွစ၍ ၂၀၁၈-၂၀၁၉ မီနီဘ႑ဍာေရး နွစ္ကုန္အထိ တိုးဂိတ္ျကီး ေျခာက္ဂိတ္နဲ့ မီနီဂိတ္ ၁၃ ခုကေန စုစုေပါင္းေကာက္ခံရရွိေငြက က်ပ္ ၁၁၅ ဒသမ ၇၄ ဘီလ်ံရရွိခဲ့ပါတယ္။ ေကာက္ခံရရွိခဲ့တဲ့ လမ္းအသံုးျပုခ ေန့စဉ္ဝင္ေငြမ်ားကို သက္ဆိုင္ရာ ျမို့နယ္အလိုက္ ျမန္မာ့စီးပြားေရးဘဏ္မ်ားသို့ ဘဏ္စာရင္းဖြင့္ကာ နိုင္ငံေတာ္ရေငြအျဖစ္ ေန့စဉ္ တိုက္ရိုက္ေပးသြင္းလ်က္ရွိပါတယ္” ဟု ဒုတိယဝန္ျကီး ဦးေက်ာ္လင္းက ေျပာျကားသည္။

အဆိုပါေပးသြင္းေငြမ်ားကို နိုင္ငံေတာ္ရေငြအျဖစ္ ေဖာ္ျပ၍ ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ျကီး ဌာနအေနျဖင့္ ေဆာင္ရြက္သည့္ လုပ္ငန္းစီမံကိန္းမ်ားအတြက္ ရန္ပံုေငြတင္ျပေတာင္းခံျပီး ရန္ပံုေငြခြဲေဝရရွိမႈအေပၚ မူတည္၍ သံုးစြဲမႈမ်ား ျပုလုပ္လ်က္ရွိေျကာင္း ゞင္းက ေျပာျကားခဲ့သည္။

ရန္ကုန္-မနၱေလး အျမန္လမ္းမျကီးေပၚရွိ ကံေကာင္းမီနီတိုးဂိတ္၏ ပံုေသေကာက္ခံနႈန္းမွာ Class-1(Under 1 Ton; Saloon Hijet)  က်ပ္ ၅၀ဝ၊ Class -2(Between 1 Ton & 3 Ton; Surf, Prado, Super Custon, Hiace, Light Truck) က်ပ္ ၁၀ဝ၀၊ Class-3(Between 3 Tons & 5 Tons; Dyna, Mimi bus) က်ပ္ ၁၅၀ဝ၊ Class-4(Between 5 Ton& 10 Tons; Express) က်ပ္ ၂၅၀ဝ သတ္မွတ္ေကာက္ခံလ်က္ရွိျပီး ကံေကာင္းမီနီဂိတ္က မိတၳီလာ (သီးကုန္း)နွင့္ စကားအင္း(မနၱေလး)တိုးဂိတ္ျကီးမ်ားသို့ ေရာက္ရွိပါက ဆက္လက္ထြက္ခြာမည့္ လမ္းခရီးအေပၚမူတည္၍ ထပ္မံေကာက္ခံလ်က္ရွိေျကာင္း၊ လွြတ္ေတာ္ကိုယ္ စားလွယ္ျကီးေမးျမန္းထားသည့္ Class-2 ယာဉ္မွာ ပံုမွန္အားျဖင့္ ကံေကာင္းမီနီတိုးလ္ဂိတ္တြင္ က်ပ္ ၁၀ဝ၀  ေပးေဆာင္ရမည္ျဖစ္ျပီး မိတၳီလာ(သီးကုန္း) တိုးဂိတ္သို့ေရာက္ရွိပါက ဆက္လက္ထြက္ခြာမည့္ ေနျပည္ေတာ္ ခရီးစဉ္အတြက္ က်ပ္ ၂၀ဝ၀ ေပးေဆာင္ရမည္သာျဖစ္ေျကာင္း ゞင္းက ေျပာျကားသည္။

ရန္ကုန္-မနၱေလး အျမန္လမ္းမျကီး၏ ေနျပည္ေတာ္ - ရန္ကုန္လမ္းပိုင္းအား ၂၀ဝ၉ ခုနွစ္၌ စတင္ဖြင့္လွစ္ျပီးကတည္းက လမ္းအသံုးျပုခကို ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ျကီးဌာနက ျကီးျကပ္ေကာက္ခံ ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိေျကာင္း၊ ေနျပည္ေတာ္ျမို့အဝင္ဂိတ္မ်ားတြင္ ျမို့ဝင္ေျကးမ်ား ေကာက္ခံေနျခင္းမွာ လမ္းဦးစီးဌာနနွင့္ သက္ဆိုင္ျခင္းမရွိပါေျကာင္းနွင့္ ေနျပည္ေတာ္စည္ပင္သာယာေရးေကာ္မတီက ေကာက္ခံေနျခင္းသာျဖစ္ေျကာင္း ဒုတိယဝန္ျကီးက ေျပာျကားသည္။   

No comments:

Post a Comment