Thursday, May 16, 2019

မထသေခတ္တြင္ က်ပ္ ၅၀၊ ၁၀ဝ၊ ၁၅၀ ျဖင့္ ေျပးဆြဲစဉ္ကပင္ ရပ္တည္နိုင္ခဲ့ျပီး ယခုအခ်ိန္တြင္ YBS ယာဉ္မ်ား ရံႈးသည္ဟု မေျပာနိုင္ေျကာင္း YRTA တြဲဖက္အတြင္းေရးမႉး ေျပာျကား

မထသေခတ္တြင္ ၅၀၊ ၁၀ဝ၊ ၁၅၀ က်ပ္ျဖင့္ ေျပးဆြဲေနစဉ္ကပင္ ရပ္တည္နိုင္ခဲ့ျပီး ယခုခ်ိန္တြင္ YBS ယာဉ္မ်ား ရံႈးသည္ဟု မေျပာနိုင္ေျကာင္း YRTA တြဲဖက္အတြင္းေရးမႉး ဦးလွေအာင္က  ေမ ၁၅ ရက္ တြင္ YRTA ရံုးခ်ုပ္၌ မီဒီယာမ်ားနွင့္ ေတြ့ဆံုပြဲတြင္ ေျပာျကားသည္။ “ယာဉ္လိုင္းတိုင္း ျပန္ျကည့္ပါ။ ကြ်န္ေတာ္လည္း ယာဉ္ပိုင္ရွင္ေဟာင္းပါ။ မထသ ေခတ္တြင္ ၅၀၊ ၁၀ဝ၊ ၁၅၀ က်ပ္နဲ့ ေျပးတာ အဲဒီတုန္းကေတာင္ ရပ္တည္နိုင္ပါတယ္။ ဘာကို သြားစကားေျပာမလဲဆိုေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို့ ရင္းနွီးျမႈပ္နွံမႈမွာ သံုးခုရွိပါတယ္။
ယာဉ္အတြက္ ရင္းနွီးျမႈပ္နွံမႈ၊ စီမံခန့္ခြဲမႈစရိတ္နဲ့ လက္ငင္းကုန္က်မယ့္စရိတ္ ဒီသံုးခုရွိတဲ့အခါ ယာဉ္လိုင္းတိုင္း ယာဉ္လိုင္းတိုင္းျကည့္ပါ စီမံခန့္ခြဲမႈ စရိတ္နဲ့ လက္ငင္းကုန္က်မယ့္ စရိတ္နွစ္ခုလံုးကို ထိန္းနိုင္ပါတယ္။ ဒီခ်ိန္မွာ ကြ်န္ေတာ္တို့ ယာဉ္ေဟာင္းပိုင္ရွင္ေတြေတာင္ ရပ္တည္နိုင္ပါတယ္” ဟု ဦးလွေအာင္က ေျပာျကားသည္။

“ကြ်န္ေတာ္တို့ေတြကားတစ္စီးကို တန္ဖိုးေလွ်ာ့လ်ာထားတဲ့အပိုင္းနဲ့ ပတ္သက္ျပီးေတာ့ အဲဒီမွာအားနည္းေနတယ္။ တကယ္ဆိုရင္ လက္ငင္းကုန္က်စရိတ္အားလံုးကို ထိန္းနိုင္တယ္။ သံုးေသာင္းပဲက်န္မယ္၊ နွစ္ေသာင္းပဲ က်န္မယ္ေျပာ။ ေကာင္းျပီ။ ဘီအမ္ေခတ္က ဘီအမ္တစ္စီးက သိန္း ၁၀ဝ မတန္ဘူး တစ္ေန့ေလးေသာင္းနဲ့ငွားထားတာ။ ရက္ ၂၀ ျပည့္ရင္ ရွစ္သိန္းရမယ္။  ဒီလုပ္ငန္းေလာက္ ေကာင္းတာမရွိဘူး။ သိန္း ၁၀ဝ ရင္းတာ တစ္လရွစ္သိန္းရတယ္။ အဲဒီလိုအဆြဲရွိလာတဲ့ ကုမၸဏီက ဒီနွစ္ရံႈးတယ္လို့ေျပာမွာ” ဟု ဦးလွေအာင္က ေျပာျကားသည္။


မထသအဖြဲ့အစည္း မေျပာင္းလဲခင္တြင္ ယာဉ္စီးခတိုးျမွင့္ေကာက္ခံရင္ တင္ျပခဲ့ဖူးျခင္းရွိေျကာင္း၊ YRTA စတင္သည့္အခ်ိန္တြင္ ၂၀ဝ ျဖင့္ အေျခခံခဲ့ေျကာင္း တစ္ေန့ရသည့္ ဝင္ေငြသည္ ဝန္ထမ္းစရိတ္၊ ယာဉ္ေမာင္းခ၊ ဆီဖိုးအားလံုးရရွိေျကာင္း၊ က်န္သည့္ပိုက္ဆံနွင့္ ယာဉ္၏ တန္ဖိုးေလွ်ာ့ပါက အစိုးရဝယ္ယူထားသည့္ ကားမ်ားသည္ ေဒၚလာေျခာက္ေသာင္းေက်ာ္အား နွစ္တိုျဖင့္ တြက္လိုက္ပါက အရင္းေျကမည္ မဟုတ္ေျကာင္း၊ အရင္းေျကကာလအား တိုးျမွင့္မည္ဆိုပါက စရိတ္ျပန္ညီမည္ျဖစ္ေျကာင္း ဦးလွေအာင္က ေျပာျကားသည္။

“ဒီလုပ္ငန္းကိုေျပာတဲ့အခါမွာ ရံႈးတယ္လို့လည္း အခုခ်ိန္မွာေျပာလို့မရပါဘူး။ ဘာေျကာင့္လည္း အရင္းေျကကာလဆိုတဲ့ဟာကို ဘယ္ေလာက္ထားမလဲ ဥပမာ ကိုရီးယားနိုင္ငံမွာ ရွစ္နွစ္က ျမို့ထဲကိုေျပးရတယ္။ နွစ္ နွစ္ကျမို့ျပင္ကိုေျပးရတယ္။ အခုကုမၸဏီယာဉ္ဆိုတာက ဝန္ထမ္းငွားရတယ္။ တစ္ဦးခ်င္းေျပးတုန္းက ဒရိုင္ဘာစပယ္ယာနဲ့ အဆင္ေျပရင္ျပီးျပီ။ ညဝင္မယ္။ မနက္ထြက္မယ္။ ယာဉ္ပိုင္ရွင္အခ်ို့ရဲ့ တင္ျပမႈကိုေျပာရင္ ယေန့ယာဉ္တိုင္းယာဉ္တိုင္းကို ျကည့္တဲ့အခါမွာ တန္ဖိုးသံုးခုရွိတယ္။ ဒါေတြအားလံုးဟာ လံုေလာက္တဲ့အေနအထားရွိပါတယ္။ ရင္းနွီးျမႈပ္နွံမႈအပိုင္းမွာ သက္တမ္းကို တိုးသြားရင္ မရံႈးနိုင္ပါဘူး။ သူ့ယာဉ္က အိုေနရင္ေတာ့ မေျပာတတ္ဘူး။ ဒါေတာင္ အပ္လို့ လူစီးယာဉ္တင္သြင္းခြင့္ရတဲ့ ပိုက္ဆံကို ျပန္ရမွာ အဲဒီလိုရွိတယ္” ဟု ဦးလွေအာင္က ေျပာျကားသည္။

YRTA စတင္ဖြဲ့စည္းျပီးေနာက္ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသျကီးအစိုးရအဖြဲ့သည္ YBS ကုမၸဏီမ်ားျဖစ္သည့္ YBPC နွင့္ YUPT တို့တြင္ က်ပ္ဘီလ်ံ ၇၀ ရွယ္ယာမ်ား ထည့္ဝင္ခဲ့ေျကာင္း ၂၀၁၆ -၂၀၁၇ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသျကီးစာရင္း စစ္ခ်ုပ္အစီရင္ခံစာတြင္ ေဖာ္ျပထားသည္။

YBS စနစ္တြင္ ေျပးဆြဲလ်က္ရွိသည့္ အမ်ားပိုင္ကုမၸဏီမ်ားသည္ YBPC၊ YUPT၊ ဗနၶုလ၊ Omni Focus၊ လူထုမိတ္ေဆြ၊ Power Eleven၊ ေရွြေတာင္ပိုင္းခရိုင္၊ ကုန္းေဘာင္ရန္ကုန္၊ Trans Link၊ အျမင့္ျမတ္ဆံုး အင္အား၊ စံေဝလ၊ ေရွြျပည္သာသား၊ ေရွြလမ္းခင္း၊ RCBT၊ GYCT၊ Aero Star စုစုေပါင္းကုမၸဏီ ၁၇ ခုျဖင့္ ေျပးဆြဲလ်က္ရွိေျကာင္း သိရသည္။

No comments:

Post a Comment